تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3783374
شناسه : 3783374
تاریخ :
نوشت افزار ایرانی مؤثر در ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی اقتصاد ایران: شفت- امام جمعه شفت تولید نوشت افزار ایرانی را یکی از راه های مؤثر در ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی عنوان کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد حکیمی گیلانی در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: نوشت افزار ایرانی یکی از مهمترین و اصلی ترین محصولات ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی در کشور است.

امام جمعه شفت گفت: با توجه به بازگشایی مدارس در ایام ماه مهر یکی از اقدامات خدا پسندانه ای که می‌شود انجام داد توزیع لوازم التحریر در بین دانش آموزان کم بضاعت و کم برخوردار است تا سال تحصیلی جدید را بدون هیچ نگرانی آغاز کنند.

وی در ادامه با اشاره به استفاده از لوازم التحریر ایرانی در این بسته‌ها گفت: یکی دیگر از فواید این عمل زیبا استفاده از نوشت افزار ایرانی است که باعث ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی در بین دانش آموزان خواهد شد.

امام جمعه شفت در ادامه هدف از استفاده از نوشت افزارهای داخلی را معرفی و حمایت از نوشت‌افزار ایرانی و تولیدکنندگان داخلی دانست و گفت: ترویج استفاده از کالای داخلی است و محصولات ارائه شده شامل نوشت‌افزار و لوازم مورد نیاز دانش‌آموزان ضمن دارا بودن تنوع و قیمت مناسب دارای طرح‌های ایرانی اسلامی آمیخته با فرهنگ غنی کشور ما است.