تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3783363
شناسه : 3783363
تاریخ :
ونزوئلا حمله سایبری اسرائیل در لبنان را محکوم کرد اقتصاد ایران: جمهوری ونزوئلا از طریق بیانیه رسمی، حمله سایبری انجام شده در ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۴ توسط اسرائیل علیه ساکنان جنوب لبنان، بیروت و اطراف آن را به شدت محکوم کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، جمهوری ونزوئلا از طریق بیانیه رسمی، حمله سایبری انجام شده در 17 سپتامبر 2024 توسط اسرائیل علیه ساکنان جنوب لبنان، بیروت و اطراف آن را به شدت محکوم کرد.

ایوان گیل، وزیر امورخارجه ونزوئلا با اعلان رسمی این موضوع در شبکه‌های اجتماعی انفجار همزمان پیجرهای شخصی را نه تنها باعث تلفات انسانی  بلکه ایجاد فضای وحشت و اضطراب در جمعیت غیرنظامی بی دفاع دانست که چنین شیوه‌های خشونت آمیزی، بخشی از استراتژی تروریسم در افزایش تنش سیاسی و نظامی در خاورمیانه است.

همچنین ونزوئلا پیام همبستگی خود با مردم و دولت لبنان اعلام کرد که  وفادار به موقعیت تاریخی خود به عنوان مروج صلح و مدافع حق زندگی، نگرانی عمیق خود را از سکوت جوامع بین‌الملل در برابر این نقض آشکار حقوق بشردوستانه ابراز می‌کنیم.

عدم رعایت قوانین و کنوانسیون‌های بین المللی توسط رژیم‌هایی که تروریسم را ترویج می‌کنند، تنها به جاه طلبی‌های کسانی که به دنبال تشدید خشونت خطرناک با عواقب غیرقابل تصور برای منطقه هستند، دامن می‌زند.

دولت بولیواری با ابراز پیام تسلیت به مردم و دولت لبنان به خاطر این رویداد ناگوار ضمن ارسال پیام دلگرمی و همبستگی به خانواده‌های قربانیان و مجروحان برگفت‌وگو بعنوان ابزاری برای حل اختلافات و روابط برادرانه که مردم جهان را متحد می‌کند و ضروری برای حفظ صلح و رفاه ملت‌ها است تاکید کرد.

انتهای پیام/