تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3783361
شناسه : 3783361
تاریخ :
با برطرف شدن این مانع یامگا سرخپوش می‌شود اقتصاد ایران: مهاجم فرانسوی و فصل گذشته تیم فوتبال استقلال تهران مورد تایید مسئولان باشگاه نساجی مازندران قرار گرفت اما هنوز از او رونمایی نشده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبرگزاری مهر: پس از اینکه «کوین یامگا» به دلیل مصدومیت شدید از ناحیه چشم در لیست خروجی تیم فوتبال استقلال تهران قرار گرفت او از ایفمارک (مرکز ارزیابی‌های پزشکی و بازتوانی فوتبال ایران) تاییدیه های لازم را دریافت و در تمرین تیم آلومینیوم اراک حضور یافت اما پس از دو جلسه تمرین با این تیم مورد تأیید سید مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم قرار نگرفت.

 یامگا در چند روز اخیر در تمرین تیم نساجی شرکت کرده و مورد تأیید ساما الهامی نیز قرار گرفته است و با او قرارداد داخلی نیز به امضا رسیده اما به دلیل پُر بودن لیست بازیکنان بزرگسال نساجی هنوز نام این بازیکن به ثبت نرسیده و باشگاه نساجی نیز از او رونمایی نکرده است.

باشگاه نساجی روز گذشته ویدئو حضور بازیکنان جدید خود (منتظر محمد، «الکساندر مرکل» و «محمد عیسی») را در صفحه مجازی خود منتشر کرد که تصویری از کوین یامگا نیز در آن دیده شد.

۳ بازیکن نساجی مدنظر ساکت الهامی نیستند اما باتوجه به قراردادی که با این باشگاه دارند هنوز فسخ قرارداد آنها انجام نشده و مدیران این باشگاه به دنبال رفع این موضوع هستند.