تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3783353
شناسه : 3783353
تاریخ :
۹۴۰ برنامه هفته دفاع مقدس توسط سپاه استان بوشهر برگزار می‌شود اقتصاد ایران: بوشهر - فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر گفت: ۹۴۰ برنامه هفته دفاع مقدس توسط سپاه استان بوشهر برگزار می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دوران دفاع مقدس از خالصانه‌ترین ایام انقلاب اسلامی است و رزمندگان ما در این دوران افتخارآفرینی‌های فراوانی را داشتند.

وی با بیان اینکه دفاع از حماسه، ایثار، عزت و شرف برای ایران اسلامی بوده است، ادامه داد: دوران دفاع مقدس نمایشگاه ایثار و ازخودگذشتگی بود و نیاز است که این مقطع حساس و سرنوشت‌ساز را همواره زنده نگه داریم

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر از برگزاری برنامه‌های متنوع هفته دفاع مقدس در سطح استان خبر داد و بیان کرد: در مجموع ۹۴۰ برنامه هفته دفاع مقدس توسط سپاه استان بوشهر در سطح پایگاه‌های مقاومت، حوزه‌ها، نواحی و اقشار برگزار می‌شود.

وی از برگزاری همایش اقتدار نیروهای مسلح در روز ۳۱ شهریورماه خبر داد و اضافه کرد: رژه نیروهای مسلح در ساحل خلیج فارس برگزار می‌شود و توانمندی نیروهای مسلح به نمایش گذشته خواهد شد.

تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس

سردار رزمجو با اشاره به برگزاری همایش بررسی ابعاد حقوقی دفاع مقدس در حوزه بین‌الملل خاطرنشان کرد: نمایشگاه دفاع مقدس در ساحل بوشهر برگزار و هر روز از این هفته یکی از نیروهای مسلح مستقر در استان متولی نمایشگاه خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری همایش دفاع مقدس الگوی حکمرانی صالح و کارآمد ادامه داد: جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی نیز برگزار و به مناسبت هفته دفاع مقدس به تولیدکنندگان برتر نشان اقتصاد مقاومتی داده می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر گفت: برگزاری همایش جوانان مؤمن فاتحان قله‌ها، همایش بزرگداشت شهدای جهادگر استان و تجلیل از سربازان نمونه از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان است.

وی از همایش سیاسی و بصیرتی و عطرافشانی قبور شهدا خبر داد و بیان کرد: مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس به صورت ارتباط تصویری با تهران برگزار می‌شود.

سردار رزمجو تاکید کرد: ساختمان ستاد ناحیه مقاومت شهرستان عسلویه نیز در هفته دفاع مقدس امسال کلنگ‌زنی می‌شود.

افزایش قدرت کشور در همه عرصه‌ها

وی با بیان اینکه اقتدار نظام اسلامی ایران روز به روز در حال افزایش است تصریح کرد: از نظر تسلیحات و تجهیزات در وضعیت خیلی خوبی قرار داریم و پیشرفت‌های خوبی در کشور حاصل شده است.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با اشاره به افزایش توان بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران افزود: اقتدار، عزت و بازدارندگی ما روز به روز در حال افزایش است تا دشمن نتواند کوچک‌ترین تهدیدی انجام دهد.