تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3783351
شناسه : 3783351
تاریخ :
دعوت به مراسم هفته وحدت و جشن میلاد پیامبر اعظم (ص) اقتصاد ایران: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از تمامی مردم شریف و ولایتمدار دعوت کرد تا در مراسم هفته وحدت شرکت کرده و با حضور پرشور خود، مهر باطلی بر تلاش‌های تفرقه‌افکنان و دشمنان اسلام بزنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از تمامی مردم شریف و ولایتمدار ایران اسلامی دعوت کرد تا در مراسم هفته وحدت و جشن میلاد حضرت ختمی مرتبت، پیامبر اعظم (ص) در سراسر کشور، شرکت کرده و با حضور پرشور خود، مهر باطلی بر تلاش‌های تفرقه‌افکنان و دشمنان اسلام بزنند.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

اطلاعیه دعوت به مراسم هفته وحدت و جشن میلاد پیامبر اعظم (صل‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم)

«وحدت اسلامی» محوری‌ترین آرمان فکری امت اسلامی ایران است که با ابتکار بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رحمةالله‌علیه) و با هدایت و درایت مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، به‌عنوان منشوری عملی در مسیر ایجاد وحدت و تألیف قلوب مسلمانان در برابر فتنه‌های استکباری و استعماری جهان مورد تاکید قرار گرفته است و امروز، در جهان چندقطبی و پر از تضاد تمدنی، وحدت مسلمانان بیش از هر زمان دیگری ضروری به نظر می‌رسد. از همین رو، اتحاد و همبستگی امت اسلام به‌عنوان بزرگترین سد در برابر توطئه‌های تفرقه‌افکنانه دشمنان باید بیش از پیش تقویت شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، از تمامی مردم شریف و ولایتمدار ایران اسلامی دعوت به‌عمل می‌آورد تا در مراسم هفته وحدت و جشن میلاد حضرت ختمی مرتبت، پیامبر اعظم (صل‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم) در سراسر کشور، شرکت کرده و با حضور پرشور خود، مهر باطلی بر تلاش‌های تفرقه‌افکنان و دشمنان اسلام بزنند.

این مراسم به صورت ویژه در شهر تهران، روز جمعه، ۳۰ شهریور ماه، از ساعت ۱۷، در مسیر میدان هفتم تیر تا میدان حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) برگزار می‌گردد.

این برنامه همراه با برپایی غرفه‌های فرهنگی، برنامه‌های متنوع مذهبی و فرهنگی، و اقامه نماز جماعت خواهد بود. از عموم مردم دعوت می‌شود در این مراسم معنوی و وحدت‌بخش شرکت نموده و با حضور خود بر همبستگی اسلامی تأکید کنند.

اللهم صل علی محمد و آل محمد

والسلام علیکم و رحمة‌الله و برکاته