تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3783336
شناسه : 3783336
تاریخ :
قابلیت جستجو با دایره کشیدن از انحصار سامسونگ و پیکسل درآمد اقتصاد ایران: قابلیت «جستجو با دایره کشیدن » (Circle to Search)اندروید تاکنون فقط در دستگاه های سامسونگ و پیکسل ارائه شده بود اما این روند در حال تغییر است و موبایل جدید شیائومی نیز به آن مجهز می شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، قرار است شیائومی سری ۱۴T را در ۲۶ سپتامبر معرفی کند و محتوای تبلیغاتی فاش شده حاکی از آن است که موبایل های این سری قابلیت خط کشیدن برای جستجو را دارند.

این قابلیت به کاربران اجازه می دهد با کشیدن دایره دور هر چیزی که در نمایشگر موبایل شان می بینند، به سرعت به اطلاعاتی دست یابند.

همچنین دیگر قابلیت های مبتنی بر هوش مصنوعی جمینی(متعلق به گوگل) مانند نوت های هوش مصنوعی، ای آی مترجم، ای آی زیرنویس و ای آی ضبط صوت نیز در این موبایل های شیائومی ارائه خواهند شد.

در محتوای تبلیغاتی فاش شده جزییات بیشتری درباره سخت افزار دستگاه ها نیز وجود دارد. شیائومی ۱۴T مجهز به تراشه مدیاتک دایمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا خواهد بود. پیش بینی می شود این دستگاه ۱۲۸ گیگابایت RAM و تا ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره داشته باشد که با کارت حافظه میکرواس دی قابل افزایش است.

در کنار این موارد یک باتری ۵ هزار میلی آمپری با پشتیبانی از فناوری هایپرشارژ ۴۵ وات نیز در دستگاه ارائه شده است. این فناوری در ۴۵ دقیقه شارژ موبایل را از صفر به ۱۰۰ درصد می رساند.

ویژگی های دوربین نیز رقابتی به نظر می رسند. پشت موبایل ۳ دوربین قرار دارد که حسگر اصلی آنها ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت ثبات تصویر است. در کنار آن یک لنز تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی و حسگر ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید نصب شده اند. دوربین سلفی نیز ۳۲ مگاپیکسل اعلام شده است.

همچنین نمایشگر دستگاه یک پنل ۶.۶۷ اینچی او ال ای دی با وضوح ۲۷۱۲ در ۱۱۲۰ پیکسل است.