تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3783307
شناسه : 3783307
تاریخ :
۶۹۳ میلیون کیلووات ساعت برق در نیروگاه گازی زاهدان تولید شد اقتصاد ایران: زاهدان_ مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق نیروگاه‌های سیستان و بلوچستان، گفت: ۶۹۳ میلیون کیلووات ساعت برق در نیروگاه گازی زاهدان تولید شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، مرادبخش بامری گفت: نیروگاه گازی زاهدان، یکی از چهار نیروگاه شرکت مدیریت تولید برق نیروگاه‌های استان سیستان و بلوچستان است.

مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق نیروگاه‌های استان سیستان و بلوچستان افزود: در طی پنج ماه نخست امسال، بالغ بر ۶۹۳ میلیون کیلووات ساعت انرژی در نیروگاه گازی زاهدان تولید شده است.

وی اظهار کرد: نیروگاه گازی کنارک در این بازه زمانی، بیش از ۶۹۳ میلیون کیلووات ساعت انرژی تولید کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به دشواری و حساسیت بسیار زیاد نگهداری و بهره‌برداری از واحدهای این نیروگاه، با گذشت بیش از سه دهه کارکرد و عمر بالای تجهیزات، حفظ آمادگی واحدهای نیروگاه برای تولید پایدار انرژی، کار آسانی نیست، با توجه به نیاز شبکه برق کشور، تلاش شده با تلاش شبانه‌روزی همکارانمان، بتوانیم واحدهای این نیروگاه را با حداکثر ظرفیت، برای تولید پایدار برق و گذر از پیک مصرف تابستان سخت امسال، در مدار تولید داشته باشیم.

بامری با تاکید بر لزوم مدیریت مصرف توسط هموطنان، ادامه داد: نیروگاه گازی زاهدان با دوازده واحد گازی، نقش مؤثری در پایداری شبکه سراسری برق دارد.