تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3783303
شناسه : 3783303
تاریخ :
خط دفاعی الوکره آسیب پذیر است/ بازیکنان تراکتور تجربه کافی دارند اقتصاد ایران: کارشناس فوتبال گفت: با توجه به دیدار های گذشته، خط دفاعی الوکره نشان داده که آسیب پذیر است و بازیکنان تراکتور باید با تمرکز بالا در زمین بازی ظاهر شوند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال تراکتور و الوکره قطر در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲ شامگاه چهارشنبه ۲۸ شهریور رو در روی هم قرار می‌گیرند. این اولین بازی تراکتور در فرمت جدید مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲ است.

فرشید طالبی بازیکن سابق تیم فوتبال تراکتور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در رابطه با این بازی اظهار داشت: بازیکنانی که تراکتور امسال به خدمت گرفته از تجربیات بسیار بالایی برخوردار هستند و بازیکنان خارجی این تیم هم در لیگ‌های کرواسی و… عملکرد بسیار خوبی را داشته‌اند و برای آنها یک تجربه نوین است که در رقابت‌های آسیایی شرکت می‌کنند. تراکتور در لیگ برتر یک تیم حرفه‌ای از خود نشان داده است.

بازیکنان تراکتور تجربه آسیایی زیادی دارند

او ادامه داد: اگر بازی با ذوب آهن را نادیده بگیریم تراکتور واقعاً بازی‌های بی نقصی را خودش به نمایش گذاشته است حتی در دیدار با ذوب آهن هم توپ و زمین بازی بیشتر در اختیار این تیم بود. همه بازیکنان تراکتور تجربه زیادی در مسابقات آسیایی دارند که از جمله آنها می‌توانم به علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی فر، شجاع خلیل زاده و… و. اشاره کنم. امیدوارم بازیکنان تراکتور پس از بازی با ذوب آهن ریکاوری خوبی را انجام داده باشند تا به امید خدا با یک شروع درخشان فصل جدید آسیایی را آغاز کرده باشند و نتیجه بازی با ذوب آهن را به فراموشی بسپارند.

خط دفاعی الوکره آسیب پذیر است/ بازیکنان تراکتور تجربه کافی دارند

الوکره در خط حمله عالی و در خط دفاع ضعف دارد

کارشناس فوتبال افزود: تیم الوکره از ۱۰ بازیکن ملی پوش در ترکیب خودش بهره می‌برد و بازیکنان باکیفیتی را در خط حمله خود دارد و امیدوارم با درس گرفتن از شکست مقابل ذوب آهن بازیکنان تراکتور در انتقال توپ بین هم در زمین بازی و ایجاد موقعیت خطرناک روی دروازه حریف استفاده کنند. بازیکنان تراکتور در بخش دفاعی نیز باید کاملاً حواس جمع بازی را دنبال کنند و در دیدارهای گذشته بخش دفاعی تیم الوکره نشان داده که آسیب پذیر است و روی اشتباهات نفرات این تیم بازیکنان تراکتور می‌توانند استفاده کنند.

خط دفاعی الوکره آسیب پذیر است/ بازیکنان تراکتور تجربه کافی دارند

اسکوچیچ بازیکنان ایرانی را می‌شناسد

طالبی در خصوص حضور دراگان اسکوچیچ روی نیمکت تراکتور و استفاده از تجربه این مربی در کمک به تیم تراکتور گفت: اولین موردی که باید در مورد یک سرمربی صحبت کنیم شناخت کافی از فلسفه فوتبال نسبت به بازیکنانی که در اختیار دارد، است. اسکوچیچ پس از شکست تیمش مقابل ذوب آهن در مورد نقطه ضعف‌ها و آسیب پذیری تیمش و اشتباهاتی که بازیکنان در زمین مرتکب شدند، صحبت کرد.

او افزود: این مربی به احساسات و سبک بازیکنان ایرانی کاملاً واقف است و با گذشت زمان قطعاً می‌تواند ایرادهای تیمش را برطرف کند. او کسی است که در سطح ملی یک رزومه درخشان در تیم ملی دارد و چند بازیکن این تیم همراه با او در تیم ملی بوده‌اند و این نکته خوشایندی است که درک متقابل بین مربی و بازیکن وجود دارد. بازیکنان خارجی این فصل تراکتور هم اکثراً با سرمربی این تیم هم ملیت هستند که می‌تواند به عملکرد آنها کمک کند.

طالبی در پایان تصریح کرد: اسکوچیچ ضعف و قدرت فوتبالیست‌های ایرانی را می‌داند و تجربه بین المللی او هم کمک بزرگی به تراکتور می‌کند. غیر از بازی با ذوب آهن در سایر دیدارها واقعاً اسکوچیچ عالی عمل کرده است.