تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3783276
شناسه : 3783276
تاریخ :
هافبک پرسپولیس پیشنهاد تمدید قرارداد را رد کرد اقتصاد ایران: سینا اسدبیگی هافبک پرسپولیس با جدایی قرضی مخالفت کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبرورزشی: سینا اسدبیگی هافبک پرسپولیس که در لیست مازاد این تیم قرار گرفته بود و از حضور در تمرینات هم منع شده بود، هفته گذشته برای فسخ قرارداد راهی باشگاه پرسپولیس شد تا جلسه ای با مدیران این باشگاه برگزار کند. این جلسه درحالی برگزار شد که اسدبیگی برای جدایی توافقی و فسخ قراردادش خواهان دریافت مطالباتش به صورت نقد شده بود ولی باشگاه پرسپولیس می‌خواست پول این بازیکن را به صورت قسطی پرداخت کند.

نکته جالب توجه در خصوص این جلسه و مذاکره بین طرفین این است که مدیران پرسپولیس به اسدبیگی پیشنهاد تمدید قرارداد دو ساله دادند و اعلام کردند ابتدا قراردادش را تمدید کند و سپس به صورت قرضی از پرسپولیس جدا شود و برای فصل بعد دوباره به این تیم برگردد.

پیشنهادی که مورد موافقت هافبک سرخ پوشان قرار نگرفت و اسدبیگی قبول نکرد قراردادش را تمدید کند و به صورت قرضی جدا شود. گفتنی است اسدبیگی امروز هم دوباره با مدیران پرسپولیس جلسه خواهد داشت تا تکلیفش را مشخص کند. در صورتیکه او امروز و در آخرین روز نقل و انتقالات قراردادش را فسخ نکند و جدا نشود، می‌بایست تا نیم فصل در پرسپولیس بماند و دیگر راهی برای جدایی وجود نخواهد داشت.