تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3783271
شناسه : 3783271
تاریخ :
قهرمانی آذربایجان‌شرقی در رشته سنگ‌نوردی کشور هدف ما است اقتصاد ایران: تبریز-رئیس هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی آذربایجان شرقی گفت: هدف مان رسیدن آذربایجان‌شرقی به سکوهای قهرمانی سنگ‌نوردی کشور است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، میرعلی آقا سیدی در مراسم اختتامیه نهمین دوره مسابقات سنگ نوردی قهرمانی کشور اظهار داشت: مسابقات سنگ نوردی قهرمانی کشور در رده سنین نهالان و نوجوانان دختران و پسران به میزبانی تبریز در سالن کوثر تبریز برگزار گردید.

وی گفت: با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی، اداره ورزش و جوانان تبریز، حمایت اسپانسرها و پتانسیل هیأت کوه نوردی استان توانستیم میزبانی مسابقات را کسب کنیم طی آن رده دختران ۲۳ و ۲۴ شهریور و رده پسران ۲۵ و ۲۶ شهریور برگزار شد.

وی در مورد وضعیت استان آذربایجان‌شرقی در این رشته گفت: با توجه به اینکه سالن کوثر تبریر دو سه سال است در اختیار سنگ‌نوردی استان قرار گرفته در این مدت روی بخش قهرمانی کار کردیم و امیدواریم در سال‌های آینده سکوهای بیشتری را در اختیار بگیریم و الان ورزشکاران ما در رتبه‌های دوم و سوم کشوری قرار دارند و برنامه ما رسیدن به سکوی قهرمانی است.

آقاسیدی تصریح کرد: این رشته المپیکی بوده و امیدواریم روزی در این رویداد بزرگ صاحب سهمیه شویم.