تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3783267
شناسه : 3783267
تاریخ :
"امضانو" سامانه ایرانی با هوش مصنوعی برای امضای دیجیتال اقتصاد ایران: امضانو، سامانه‌ای نوآورانه در ایران، با استفاده از هوش مصنوعی، تجربه‌ای سریع و امن در امضای دیجیتال فراهم می‌کند. کاربران می‌توانند ظرف ۵ دقیقه گواهی امضای معتبر دریافت کنند و قراردادهای خود را به سادگی مدیریت کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اجتماعی -

میلاد بی‌آزار؛ مدیر امضانو در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: امضانو یک سامانه مدیریت اسناد و قراردادهای دیجیتال است که با در نظر گرفتن تمام ملاحظات حقوقی و قانونی، بستری را فراهم کرده است تا سازمان‌ها و شرکت‌ها بتوانند قراردادهای خود را به راحتی تهیه و تنظیم کنند.

وی افزود: در کنار این خدمات، کاربران می‌توانند ظرف 3 تا 5 دقیقه، یک گواهی امضای دیجیتال منحصربه‌فرد که به عنوان سند رسمی محسوب می‌شود، از مراکز مختلف دریافت کنند. این فرآیند در داخل محصول امضانو انجام می‌شود و در نهایت قراردادهایی که در این پلتفرم تنظیم شده، برای طرفین ارسال خواهد شد و پس از امضا، نسخه‌ای از قرارداد در اختیار هر دو طرف قرار می‌گیرد.

بی‌آزار همچنین تصریح کرد: کاربران می‌توانند از ویژگی‌های متنوعی که امضانو در اختیارشان قرار می‌دهد، در ساخت و ارسال سند بهره‌مند شوند. شرکت‌های دانش بنیان زیادی با ما همکاری دارند که بزرگ‌ترین آن‌ها یکی از بانک‌های معروف کشور است. در فاز اول، قراردادهای پرسنلی این بانک منعقد شده و 7000 نفر توانسته‌اند قراردادهای خود را در این فضا امضا کنند.

وی به همکاری با شرکت‌های دیگر همچون سام سرویس و آچاره نیز اشاره کرد و گفت: در این زمینه با نمایندگی‌های آنها و همچنین برای پرسنل و متخصصین فعال در آچاره کار می‌کنیم.

مدیر شرکت امضانو در ادامه توضیح داد: برای دریافت گواهی امضا، کاربر باید احراز هویت شود. این فرآیند شامل تطبیق تصویر زنده شخص با تصویر موجود در کارت ملی ثبت احوال است که در آن از فناوری هوش مصنوعی استفاده می‌شود. اگر این مرحله تأیید شود، کاربر به مرحله صدور گواهی می‌رسد.

انتهای پیام/