تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3783241
شناسه : 3783241
تاریخ :
آنچلوتی: پیروزی در لیگ قهرمانان آسان نیست/ کورتوا بهترین است اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از عملکرد شاگردانش مقابل اشتوتگارت در لیگ قهرمانان اروپا ابراز رضایت کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (سه‌‌شنبه) در اولین بازی خود در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا در خانه‌اش با نتیجه 3 بر یک بر اشتوتگارت غلبه کرد، پس از این دیدار گفت: مهمترین چیز این است که رئال مادرید در فرمت جدید لیگ قهرمانان اولین بازی‌اش را با برد به پایان برد. ما همچنان تلاش می‌کنیم تا بهترین بازی‌مان را به نمایش بگذایم. ما بازی را خوب شروع نکردیم، در عوض آنها در دوئل‌ها پیروز بودند و بر بازی کنترل پیدا کردند. ما در شروع نیمه دوم به گل رسیدیم، اما آنها در ادامه به گل تساوی رسیدند و ما این قدرت را داشتیم که کار حریف را تمام کنیم و بازی را ببریم. اگر کسی فکر می‌کند که برد در بازی‌های لیگ قهرمانان آسان است، سخت در اشتباه است.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید تصریح کرد: من در بیش از 200 بازی در این رقابت‌ها موفق شده‌ام و نمی‌توانم هیچیک از آنها را به یاد بیاورم که تلاشی برای‌شان نکرده‌ باشم. رئال مادرید دقیقاً می‌داند که قهرمانی در لیگ قهرمانان با تلاش فراوان به چه معناست. ما دو عنوان اخیر لیگ قهرمانان را با دفاع خوب و استفاده از سرعت بازیکنان‌مان در خط حمله به دست آوردیم. ما باید روی مالکیت توپ بیشتر کار کنیم، اما هرگز نباید فراموش کنیم که ساده‌ترین راه برای ضربه زدن به حریف، رسیدن به دروازه حریف در سریعترین زمان ممکن است.

وی همچنین در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: سال گذشته م در اولین بازی‌مان در لیگ قهرمانان با گل دقیقه 95 به پیروزی رسیدیم. در بازی با ختافه هم همین اتفاق افتاد. این چیز جدیدی نیست که برای رسیدن به پیروزی باید تمام تلاش خود را کرد. اگر کسی فکر می‌کند که کسب پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا کار آسانی است، اشتباه می‌کند. ما باید بجنگیم، رقابت کنیم و تمام توان‌مان را هم به کار بگیریم.  

کارلتو همچنین در تمجید از دروازه‌بان بلژیکی‌اش اظهار داشت: کورتوا بدون شک بهترین دروازه‌بان جدید است، اما من پیش از این هم دروازه‌بان‌های سطح بالایی داشته‌ام. در حال حاضر اما کورتوا بهترین دروازه‌بان جهان است.

آنچلوتی در پایان درباره مدافع آلمانی‌اش که در این بازی گل دوم کهکشانی‌ها را در دقیقه 83 به ثمر رساند، گفت: رودیگر هم در فاز دفاعی و هم در فاز دفاعی خیلی قدرتمند است. او دارایی مهمی برای ما به شمار می‌رود. آنتونی در نبردهای هوایی خیلی قدرتمند است.

انتهای پیام/