تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3783237
شناسه : 3783237
تاریخ :
دولت سیزدهم نگاه عادلانه ای در توزیع منابع و امکانات داشت اقتصاد ایران: گنبدکاووس- استاندار گلستان با بیان اینکه در دولت سیزدهم نگاه عادلانه ای در توزیع منابع و امکانات داشتیم گفت: در طول این ۳۵ ماه نزدیک به ۶۱ مدرسه در مناطق اهل تسنن استان ساخته شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه صبح چهارشنبه در جمع مردم بی بی شیروان اظهار کرد: در دولت سیزدهم سعی کردیم نگاه عادلانه در توزیع منابع، امکانات و فرصت‌ها داشته باشیم تا تمامی اقوام و مذاهب از خدمات شایسته بهره مند شوند.

وی افزود: اگرچه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در تمام دوران‌ها خدمات بسیار ارزنده‌ای به مناطق اهل تسنن و اقوام ارائه شد اما انتظار می‌رود در دولت چهاردهم بیش از گذشته به این مناطق رسیدگی شود.

استاندار گلستان گفت: بن بست شکنی هایی که شهید جمهور در برخی از پروژه‌ها مانند علاج بخشی خلیج گرگان، اجرای طرح گردشگری و طبیعت گردی آشوراده، توسعه کمی و کیفی آبزی پروری و پرورش میگو، رفع مشکل ۱۷ ساله پتروشیمی، رفع نقاط حادثه خیز و رفع مشکل زیرساخت‌های حوزه برق داشتند مربوط به مناطق قومی و برادران اهل تسنن بود.

وی با اشاره به اینکه در طول این ۳۵ ماه گذشته ۲۶۰ نفر از اهل سنت در جایگاه‌های مختلف در استان به کار گرفته شدند، افزود: غریب به ۶۱ مدرسه با بیش از ۳۱۰ کلاس درس در مناطق اهل تسنن استان ساخته شد.

زنگانه اظهار کرد: از ۵۵ پروژه ورزشی که به بهره برداری رسیده است ۳۲ پروژه مربوط به مناطق برادران اهل سنت است.

وی یادآور شد: ایجاد و احیای زیر ساخت‌های ۱۷ منطقه گردشگری با اعتبار بالغ بر ۳۸۰ میلیارد تومان و رفع تنش آبی بالغ بر ۹۴۰ میلیارد تومان طی ۳۵ ماه گذشته از جمله کارهایی بود که در این مناطق انجام شده است