تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3783230
شناسه : 3783230
تاریخ :
دانش و تخصص در کنار شاخص های معنوی معنا پیدا می‌کند اقتصاد ایران: رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، با تأکید بر لزوم اخلاق‌مداری، گفت: دانش و تخصص در کنار اخلاق و ایمان و شاخص‌های معنوی، معنا پیدا می‌کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن بابایی، در دیدار با کارکنان اداره کل ثبت اسناد و املاک استان سیستان و بلوچستان ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت محمد (ص) و آغاز هفته وحدت و همچنین میلاد امام جعفر صادق (ع) گفت: این هفته و ولادت پیامبر اکرم پیام‌های زیادی برای ما دارد.

وی افزود: وحدت موجب استحکام و دوستی است و اگر وحدت را بتوانیم در تمام حوزه‌های زندگی وارد کنیم آثار و برکات فراوان آن را در زندگی شاهد خواهیم بود.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بیان کرد: اینکه پیامبر عظیم الشان‌مان توانست در همان ابتدای امر وحدت را در بین مسلمانان ایجاد کند شخصیت متعالی خود پیامبر بود. رفتار و شخصیت پیامبر به گونه‌ای بود که با هر کس به خوبی رفتار می‌کرد و جایگاه خاصی برای خود تعیین نمی‌کرد.

وی تصریح کرد: امروز برای ما نیز حسن خلق با همکاران، ارباب رجوع باید سرلوحه کارمان باشد. از تفرقه، بی احترامی، غیبت و تهمت زنی باید پرهیز کرد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ادامه با قدردانی از عملکرد کارکنان استان اظهار کرد: خوشبختانه در این استان شاهد همدلی و یکدلی در بین کارکنان هستیم که خود مهم‌ترین عامل وحدت است.

وی با تأکید بر لزوم اخلاق‌مداری گفت: دانش و تخصص در کنار اخلاق و ایمان و شاخص‌های معنوی معنا پیدا می‌کند که یکی از نمودهای آن خدمت بهتر به مردم است معنا می‌یابد.

در این دیدار تعدادی از کارکنان به طرح سوال و ارائه نظرات پرداختند.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ادامه با حضور در بخش‌های مختلف اداره، ضمن بررسی روند فعالیت‌ها، با مراجعان حاضر نیز دیدار و گفت‌وگو و درخواست‌های آنان را مورد رسیدگی قرار داد.