تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3783207
شناسه : 3783207
تاریخ :
دعوت از نمایندگان ۱۲ کشور برای حضور افراد متخصص در نمایشگاه نانو اقتصاد ایران: از شرکت‌ها و افراد متخصص ۱۲ کشور در حوزه‌های مرتبط با فناوری‌نانو برای حضور در نمایشگاه نانو دعوت شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد نانو، در جلسه‌ای که با حضور نمایندگان ۱۲ کشور از اروپا، آسیا و آفریقا در ستاد نانو برگزار شد، ضمن آشنایی با ظرفیت‌های پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی نانو ومیکرو، از شرکت‌ها و افراد متخصص این کشورها در حوزه‌های مرتبط با فناوری‌نانو برای حضور در نمایشگاه نانو دعوت شد.

روز یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ جلسه‌ای با حضور نمایندگان دیپلماتیک سفارتخانه‌های دانمارک، سودان، روسیه، آفریقای جنوبی، عربستان، مالی، اوگاندا، زیمباوه، اردن، غنا و مالزی برگزار شد. مدعوین که در میان آن‌ها معاونین اقتصادی سفارتخانه‌ها هم حضور داشتند با برنامه‌های ستاد نانو در نمایشگاه آشنا شدند و همچنین حمایت‌های ستاد از هیئت‌های خارجی برای نمایندگان این کشورها تشریح شد.

در ابتدای جلسه پس از خوشامدگویی دکتر عماد احمدوند، دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نانو و میکرو، دکتر محمد باقری مطلق به تشریح فعالیت‌ها و دستاوردهای ستاد نانو پرداخت و در ادامه دکتر افشین رمضی توضیحاتی درباره پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری‌نانو و برنامه‌های ستاد در این نمایشگاه ارائه کرد. در بخش بعدی این جلسه، پیرامون فعالیت ستاد نانو و زمینه‌های همکاری بحث و گفتگو صورت گرفت.

در این جلسه مقرر شد که نمایندگان کشورها درباره نمایشگاه نانو اطلاع‌رسانی کنند و امکان حضور شرکت‌ها و افراد مرتبط با این رویداد را از کشورهای خود فراهم نمایند. همچنین حمایت‌های ستاد از حضور میهمانان خارجی نیز به اطلاع نمایندگان کشورها رسید.