تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3783192
شناسه : 3783192
تاریخ :
باند سرقت در عسلویه منهدم شد/ دستگیری ۴ متهم اقتصاد ایران: بوشهر- فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه از انهدام باند سرقت و دستگیری ۴ نفرمتهم و کشف ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین خواجه صبح چهارشنبه در جمع با خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل و موتور سیکلت در سطح حوزه استحفاظی و در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی، پی گیری موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه افزود: مأموران کلانتری ۱۲ بیدخون با همکاری پلیس آگاهی، با اشراف اطلاعاتی و بررسی شیوه‌های وقوع سرقت، به چندین متهم مظنون و پس از اطمینان از انجام سرقت‌ها توسط آنها با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی جداگانه دو نفر از متهمین را دستگیر کردند.

سرهنگ خواجه تصریح کرد: افراد دستگیرشده در بازجویی‌های به عمل آمده به ۲ فقره سرقت موتورسیکلت، ۸ فقره سرقت کابل از منازل شخصی و شرکت‌ها با همکاری هم و فروش به دو نفر مالخر از اتباع بیگانه در شهر نخل تقی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه در پایان با اشاره به دستگیری ۲ نفر مالخر و کشف موتورسیکلت‌ها و اموال مسروقه، بیان داشت: ۴ نفر متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مرجع ذی صلاح معرفی شدند.