تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3783184
شناسه : 3783184
تاریخ :
گردان‌های سید الشهدای عراق: محور مقاومت، تل‌آویو را ادب خواهد کرد اقتصاد ایران: گردان‌های سید الشهدای عراق به عملیات تروریستی روز گذشته رژیم صهیونیستی علیه لبنان و منفجر کردن پیجرها در این کشور واکنش نشان دادند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المیادین، گردان‌های سید الشهدای عراق اعلام کرد: مقاومت لبنان و دیگر گروه‌ها در محور مقاومت دشمن صهیونیستی را به دلیل ارتکاب این اقدام بزدلانه ادب خواهند کرد.

این گردان‌ها اضافه کردند: محور مقاومت، دشمن صهیونیستی را مجبور خواهد کرد تاوان بدهد.

گردان‌های سید الشهدای عراق تصریح کردند: ما تمام امکانات خود را در اختیار برادران لبنانی قرار می‌دهیم و در بالاترین سطح از آمادگی برای همراهی کردن آنها تا آخر مسیر هستیم.

وزیر بهداشت لبنان اعلام کرده است: نزدیک به سه هزار زخمی در بیمارستان‌های لبنان حضور پیدا کرده‌اند و ممکن است مجبور شویم بعضی از آنها را به بیمارستان‌های تخصصی خارج از کشور اعزام کنیم.

وی تاکید کرد: از کشورهای دوست و برادر از جمله مصر، ایران و سوریه که پیشنهاد کمک به بیروت داده‌اند و محموله‌های کمک خود را ارسال خواهند کرد تشکر می‌کنم.

لازم به ذکر است اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در منفجر کردن دستگاه‌های پیجر در لبنان تعداد زیادی شهید و زخمی برجای گذاشته است.