تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3783162
شناسه : 3783162
تاریخ :
شروع تراکتور در آسیا با «چرخ»های جدید/ جدال با حریف معمولی قطری اقتصاد ایران: تیم فوتبال تراکتور که پیش از این نیز سابقه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را داشت، حالا با ترکیبی متفاوت در فصل جدید لیگ دو قاره کهن به میدان خواهد رفت و امیدوار به گرفتن امتیاز است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال تراکتور به عنوان یکی از نماینده‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲ شامگاه چهارشنبه ۲۸ شهریور در ورزشگاه الجنوب رو در روی تیم الوکره قطر قرار می‌گیرد.

تراکتور در فصل جدید بازیکنان زیادی را به خدمت گرفته است و در کادرفنی هم دراگان اسگوچیچ سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران هدایت سرخ پوشان تبریزی را عهده دار شده است تا بار دیگر شانس خود را برای موفقیت در فوتبال ایران امتحان کند.

علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی فر، ایگور پوستونیسکی، شجاع خلیل زاده، ریکاردو آلوز، تومیسلاو اشترکالی و سوکول سیکالشی از بازیکنان مطرح تراکتور هستند که دست اسکوچیچ را برای چینش نفرات در ترکیب تیمش باز نگه می‌دارد.

تراکتور و الوکره تاکنون رو در روی هم قرار نگرفته اند و این بازی نخستین تجربه آنها مقابل هم محسوب می‌شود. در تیم الوکره بازیکن نام آشنایی به نام عبدالکریم حسن حضور دارد که فصل گذشته در عضویت تیم پرسپولیس بود و در انتهای فصل تصمیم به بازگشت به لیگ ستارگان قطر گرفت و راهی الوکره شد.

تراکتور در ۴ بازی اخیر خود در لیگ برتر دو پیروزی، یک تساوی و یک شکست را کسب کرده و با ۷ امتیاز موقتاً در رده دوم جدول ایستاده است. در لیگ ستارگان قطر هم تیم الوکره شرایط خوبی ندارد و از ۴ بازی، ۵ امتیاز کسب کرده و در جدول ۱۲ تیمی این کشور در جایگاه هفتم ایستاده است.

هر دو تیم با تجربه شکست در لیگ‌های داخلی گام به رویارویی با هم می‌گذارند. تیم تراکتور در هفته چهارم مغلوب ذوب آهن شد و الوکره نیز با دو گل نتیجه را به تیم الدحیل واگذار کرد.

در ترکیب الوکره بازیکن مطرحی دیده نمی‌شود و به نظر تراکتور در این بازی خارج از خانه از لحاظ نفرات، اوضاع بهتری را نسبت به میزبان خود دارد. این دیدار از ساعت ۱۹:۳۰ برگزار می‌شود و نکته مهم در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲ این است که سیستم داور ویدئویی VAR در این مسابقات وجود نخواهد داشت.