تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3783100
شناسه : 3783100
تاریخ :
آغاز فعالیت اتوبوس‌ برقی‌های چینی با پلاک موقت اقتصاد ایران: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران گفت: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته،‌ فعالیت اتوبوس‌‌های برقی تا زمان انجام بروکراسی‌های اداری، با پلاک موقت انجام خواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اجتماعی -

مهدی علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره ورود اتوبوس‌‌‌های جدید به ناوگان اتوبوسرانی اظهار کرد: حدود 100 دستگاه اتوبوس برقی از محل قرارداد شهرداری تهران با چین تا اواخر مهر ماه وارد تهران شود. این اتوبوس‌ها از چین بارگیری شده و در مسیر گمرک بندرعباس است.

وی با بیان اینکه این اتوبوس‌‌ها بلافاصله بعد از ورود به تهران و مجهز شدن به دستگاه‌های کارتخوان، فعالیت خود را آغاز خواهند کرد، ادامه داد: طبق هماهنگی صورت گرفته با پلیس راهور، برای آغاز فعالیت اتوبوس‌‌ها معطل پلاک‌گذاری نمی‌شویم و خدمت‌رسانی آنها با پلاک‌های موقت انجام خواهد شد.

علیزاده تصریح کرد: هر اتوبوسی وارد تهران شود مردم را معطل بروکراسی اداری نمی‌کنیم و با مسئولیت خودم اتوبوس‌ها را وارد ناوگان می‌کنم.

وی درباره ایستگاه‌ شارژ اتوبوس‌ها نیز خاطرنشان کرد: شرکت کنترل ترافیک مسئولیت زیرساخت‌ تأمین برق شرکت واحد را بر عهده گرفته و در توقفگاه‌ها و واحدهای سیار امکان شارژ اتوبوس‌ها فراهم است اما با توجه به افزایش تعداد اتوبوس‌های برقی، افزایش تعداد ایستگاه‌های شارژ نیز ضروری است.

انتهای پیام/