تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3783088
شناسه : 3783088
تاریخ :
تداوم خدمت بی وقفه مسئولان و فرمانداران به مردم خوزستان اقتصاد ایران: اهواز - استاندار خوزستان گفت: فرمانداران و سایر مسئولان صرف نظر از اینکه در چه دوره‌ای به مسئولیت‌های مدیریتی منصوب شده باشند باید همواره به خدمت بی‌وقفه به مردم ادامه دهند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب شامگاه سه شنبه در نشست با فرمانداران خطاب به آنها تاکید کرد: تداوم اجرای پروژه‌های شهرستان‌ها به نحو احسن پیگیری شود و موانع آنها نیز از دستگاه‌های بالادستی پیگیری شود.

وی افزود: فرمانداران و سایر مسئولان صرف نظر از اینکه در چه دوره‌ای به مسئولیت‌های مدیریتی منصوب شده باشند باید همواره به خدمت بی‌وقفه به مردم ادامه دهند و تا آخرین روز و لحظه مسئولیت اجازه ایجاد انفعال در انجام امور را ندهند.

استاندار خوزستان اظهار کرد: توزیع اعتبارات از سازمان برنامه و بودجه استان در حال انجام است و لازم است با توجه به مشکلات و کمبودهای شهرستان خود پیگیری‌های لازم را در این زمینه داشته باشید.

گفتنی است در این نشست فرمانداران به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت شهرستان در زمینه‌های عمرانی، خدماتی، زیرساختی و طرح‌های اقتصادی پرداختند و شرایط و پروژه‌های مختلف در شهرستان‌ها مورد بررسی قرار گرفت.