تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3783075
شناسه : 3783075
تاریخ :
آئین اختتامیه لیگ «جت» دانش آموزی در خراسان شمالی برگزار شد اقتصاد ایران: بجنورد_ دبیر جبهه مردمی فرهنگی و اجتماعی خراسان شمالی گفت: آئین اختتامیه لیگ جهاد تبیین دانش‌آموزی در خراسان شمالی برگزار شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حجت الاسلام سیدمحمد افشین‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ستاد لیگ جت (جهاد تبیین) خراسان شمالی با مشارکت اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش خراسان شمالی از آذر ماه ۱۴۰۲ در خراسان شمالی با ثبت نام گروه‌های ۵ نفری دانش آموزی آغاز به کار کرد.

وی در ادامه افزود: پس از برگزاری دوره‌های آموزشی حضوری و وبیناری ویژه مربیان ثبت نام شده، در تاریخ ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ نسبت به اجرای مرحله شهرستانی با حضور ۴۹۳ گروه و قریب به ۳ هزار دانش‌آموز و مربی در خراسان شمالی اقدام شد.

دبیر لیگ جت خراسان شمالی بیان کرد: کتاب «بی پرده با حجاب» ویژه دانش آموزان دختر متوسطه دوم، کتاب «گلپوش» ویژه دانش آموزان دختر متوسطه اول و کتاب «یک ون شبهه» ویژه دانش آموزان پسر متوسطه اول و دوم منابع مرحله شهرستانی اجرای لیگ جت بود که نهایتاً در مرحله استانی با اضافه شدن کتاب «اکسیر» با موضوع سواد رسانه، محتوای آن تکمیل شد تا دانش آموزان با تکمیل فرم بوم تفکر انتقادی به جراحی پیام‌ها و شبهات مجازی بپردازند و با آگاهی در خصوص مواجه با بمباران پیام‌ها عمل کنند و یک کنش‌گر فعال اجتماعی و رسانه‌ای در سطح مدارس و جامعه باشند.

دبیر جبهه مردمی فرهنگی و اجتماعی خراسان شمالی تصریح کرد: مرحله استانی لیگ جت در اردیبهشت سال جاری و در سه روز با حضور ۱۷۰ گروه منتخب ۵ نفری از سراسر مناطق استان و حضور قریب به هزار دانش‌آموز و مربی به صورت یک فرایند اردویی برگزار شد.

حجت الاسلام افشین‌فر گفت: گروه‌های اول تا پنجم و یک گروه شایسته تقدیر از نظر تولید محتوا به همراه مربیان فعال طرح در اختتامیه لیگ جت مورد تقدیر قرار گرفتند.