تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3783069
شناسه : 3783069
تاریخ :
تراکتورِ پرستاره به دنبال خاطره‌سازی دوباره اقتصاد ایران: تیم فوتبال تراکتور در اولین تقابل خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیای ۲، به مصاف الوکره قطر می‌رود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال تراکتور تبریز به لطف قهرمانی سپاهان در جام حذفی، به عنوان تیم چهارم فصل گذشته لیگ برتر به رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیای 2 راه پیدا کرد و در گروه A این مسابقات با تیم‌های موهون باگان هند، الوکره قطر و روشن تاجیکستان همگروه شد. شاگردان اسکوچیچ در نخستین بازی از ساعت 19:30 امشب (چهارشنبه) در قطر و در ورزشگاه الجنوب به مصاف الوکره خواهند رفت.

تراکتوری‌ها پیش از این دوبار با قهرمانی جام حذفی و 4 مرتبه هم با کسب سهمیه از جایگاه خود در لیگ برتر موفق به حضور در لیگ قهرمانان آسیا شده‌اند و این بار با سرمایه‌گذاری زیاد و جذب ستاره‌های داخلی و خارجی به دنبال درخشش در اولین دوره لیگ قهرمانان آسیای 2 هستند.

سرخپوشان تبریزی در سابقه 6 دوره حضور خود در لیگ قهرمانان آسیا 2 بار موفق به صعود از مرحله گروهی شدند ولی تا حالا نتوانستند که از مرحله یک هشتم نهایی بالاتر بروند و این بار خیلی امیدوار هستند که با تکیه بر توانایی‌ ستاره‌های پرتعداد نظیر ترابی، بیرانوند و ... به مراحل بالاتر مسابقات صعود کنند.

بهترین عملکرد تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا مربوط به فصل 2016 آسیا می‌شود که با هدایت امیر قلعه‌نویی با وجود قرار گرفتن در گروهی که تیم‌های الهلال، پاختاکور و الجزیره حضور داشتند، به عنوان صدرنشین به مرحله حذفی صعود کردند و این بار هم شاگردان دراگان اسکوچیچ به دنبال تکرار خاطرات خوش گذشته در اولین تورنمنت سطح دوم باشگاهی آسیا هستند.

انتهای پیام/