تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3783029
شناسه : 3783029
تاریخ :
بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در ورزشگاه شهدای قدس برگزار می شود اقتصاد ایران: تهران- مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران با اشاره به برگزاری مطلوب مسابقه استقلال و الغرافه در ورزشگاه شهدای قدس گفت: بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک هم در این ورزشگاه برگزار می شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سید کمال سادات شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری مسابقه تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک در ورزشگاه شهدای قدس خبر داد.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران با اشاره به اینکه مسابقه دو تیم فوتبال استقلال ایران و «الغرافه» قطر از سری مسابقات لیگ نخبگان آسیا به صورت مطلوب در ورزشگاه شهدای قدس شهرستان قدس برگزار شد، گفت: مقرر شده مسابقه دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک از سری مسابقات لیگ برتر کشور نیز در روز جمعه هفته جاری ۳۰ شهریور ماه در ورزشگاه مذکور برگزار شود.

سادات عنوان کرد: با توجه به برگزاری جلسه کمیسیون ورزشی شورای تأمین استان با دستور کار مشخص، پس بررسی همه جوانب و اخذ نظرات اعضای کمیسیون، تصمیمات و تدابیر لازم در این راستا اتخاذ، مصوب و ابلاغ شد.

مشاور استاندار تهران بیان کرد: برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقه عوامل پلیس، اورژانس، آتش نشانی، شهرداری قدس، جمعیت هلال احمر، صداوسیما، پلیس راهور و سایر عوامل و دستگاه‌ها نیز همکاری لازم را خواهند داشت.