تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3782991
شناسه : 3782991
تاریخ :
حماس: جنایات اشغالگران فاشیست اراده مقاومت را نخواهد شکست اقتصاد ایران: جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در واکنش به انفجارهای تروریستی در لبنان تاکید کرد که جنایات اشغالگران فاشیست هرگز اراده مقاومت را نخواهد شکست.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، جنبش حماس در بیانیه ای اعلام کرد: تجاوز تروریستی رژیم صهیونیستی که شهروندان لبنانی را از طریق انفجار دستگاههای ارتباطی در مناطق مختلف لبنان هدف قرار داد، به شدت محکوم می کنیم.

این جنبش افزود تجاوز رژیم صهیونیستی، تمام قوانین و مقررات را به چالش کشیده است، ما دولت اشغالگر را مسئول کامل پیامدهای این جنایت خطرناک می دانیم.

حماس تصریح کرد این عملیات تروریستی در چارچوب تجاوزات فراگیر صهیونیستی به منطقه و سیاست عربده کشی و قلدرمآبی است که رژیم اشغالگر با حمایت آمریکا ادامه می دهد.

حماس تاکید کرد این تشدید تجاوزگری جنایتکارانه تنها سبب می شود که رژیم تروریستی اشغالگر به سمت شکست و ناکامی بیشتر سوق داده شود.

این جنبش افزود ما جهاد و جانفشانی و فداکاری برادرانمان در حزب الله و اصرار آنها بر ادامه حمایت از مردم فلسطین در غزه را ارج می نهیم.

حماس بر همبستگی کامل خود با ملت لبنان و جنبش حزب الله تاکید کرد.

گردانهای حزب الله عراق به اقدام تروریستی گسترده رژیم صهیونیستی در لبنان

گردانهای حزب الله عراق: جنایت علیه لبنانی ها سبب افزایش بسیج مردم حامی مقاومت و خشم آنها شده و برادرانمان در حزب الله را قدرتمندتر خواهد کرد.

ما تمام امکانات خود را در اختیار برادرانمان در لبنان قرار می دهیم، برای رفتن با آنها به سمت آخرین مرحله(از نبرد با صهیونیستها) در نهایت آمادگی قرار داریم.

حمله تروریستی لبنان/چشم و دست بیشترین آسیب مجروحین است

انتهای پیام/