تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3782986
شناسه : 3782986
تاریخ :
شکست تلخ سپاهان در اردن/ کامبک الوحدات با تعویض طلایی اقتصاد ایران: دیدار تیم های فوتبال سپاهان و الوحدات با برتری نماینده اردن به پایان رسید تا شاگردان مورایس در اولین بازی آسیایی خود در مرحله گروهی شکست خورده از زمین خارج شوند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال الوحدات اردن و سپاهان ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲ سه شنبه شب ۲۷ شهریور و از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه بین المللی امان و با قضاوت حنا حطاب از سوریه رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه دو بر یک به سود نماینده اردن به پایان رسید. وحدت هنانوف تنها گل سپاهان در نیمه اول به ثمر رساند.

ترکیب الوحدات: عبدالله الفاخوری، عرفات الحاج، دانیال عفانه، فراس شلبایه، مصطفی کزعر، محمود شوکت (۸۳- محمودعماد الموالی)، یوسف ابو الجزر، عامر ابو جاموس، مهند سمرین (۷۴- مروانه افلاح)، سزار و آکوتو (۱+ ۴۵ - کارت زرد) (۴۶- ابراهیم صبرا)

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، وحدت هنانوف، هادی محمدی (۸۰- کارت زرد) (۹+ ۹۰ - کارت قرمز)، امین حزباوی، صالح حردانی (۶۶- ابوبکر کامارا)، برایان دابو، آریا یوسفی، محمد کریمی (۳۰- کارت زرد)، محمدمهدی محبی (۶۶- رضا اسدی)، مهدی لیموچی (۶۶- حسین گودرزی) و جواد آقایی‌پور (۶۶- استیون انزونزی)

بازی در ابتدا آرام دنبال شد اما شاگردان مورایس رفته رفته سوار بر بازی شدند و توپ و زمین بازی را در اختیار گرفتند. در دقیقه ۵ ضربه آزاد برای سپاهان پشت محوطه جریمه الوحدات شکل گرفت که محمد کریمی پست توپ ایستاد و آن را به محوطه جریمه الوحدات ارسال کرد که با ضربه سر محمدجواد آقایی پور همراه شد و توپ به آرامی به بیرون رفت.

هنانوف پیام آور شادی در اردوی سپاهان

در دقیقه ۸ بازیکنان سپاهان به سمت دروازه الوحدات حمله ور شدند و در پشت محوطه جریمه محمدمهدی محبی توپ را به وحدت هنانوف پاس داد و این بازیکن با ضربه بغل پا و زیبا توپ را به تور دروازه الوحدات چسباند تا حساب کار یک بر صفر به سود سپاهان شود.

پس از گل تیم سپاهان بازی مجدداً تا دقیقه ۱۶ آرام پیگیری شد. در دقیقه ۱۷، بازیکنان الوحدات حمله‌ای به سمت دروازه سپاهان تدارک دیدند که ضربه بازیکن این تیم به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

گل تساوی برای الوحدات

در دقیقه ۲۲ بازیکنان الوحدات مجدداً به سمت دروازه نساجی حمله کردند و «سمرین» پس از جا گذاشتن چند بازیکن سپاهان از شکاف به وجود آمده در قلب خط دفاعی این تیم نهایت استفاده را برد و با پاسی در عمق بویو سزار ا صاحب توپ کرد و این بازیکن در مصافی تک به تک با نیازمند با ضربه‌ای زیبا توانست گل تساوی را برای الوحدات به ثمر برساند.

دروازه‌بان الوحدات مانع از گلزنی آقایی پور

در دقیقه ۳۸ بازیکنان سپاهان از سمت راست حمله را شکل دادند که با پاس در عرض صالح حردانی برای جواد آقایی پور این بازیکن بلافاصله اقدام به شوت زنی کرد که ضربه او را دروازه‌بان الوحدات به کرنر فرستاد.

در دقایق پایانی نیمه اول ضربه آزاد برای سپاهان شکل گرفت که کریمی پشت توپ ایستاد و محکم به آن ضربه زد که توپ را دروازه بان الوحدات به سختی مهار کرد.

بازی در نیمه دوم هم متعادل شروع شد و در دقیقه ۵۰ یک فرصت برای لیموچی شکل گرفت که ضربه او با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت.

تعویض طلایی الوحدات و به ثمر رسیدن گل برتری

در دقیقه ۵۵ سمرین توپ را از بالای سر مدافعان سپاهان عبور داد تا توپ به ابراهیم صبرا برسد و او با بغل پا دروازه نیازمند را برای دومین بار در این بازی باز کرد تا الوحدات کامبک بزند.

در دقیقه ۷۱ باز هم ابراهیم صبرا این فرصت را داشت که گلزنی کند اما ضربه این بازیکن به تیرک خورد. در وقت‌های اضافه نیمه دوم و پس از کرنرهای متوالی سپاهان شاگردان مورایس در آستانه به ثمر رساندن گل تساوی بودند اما دروازه بان الوحدات توپ آنها را مهار کرد.

نیازمند مانع از گل سوم الوحدات

ابراهیم صبرا روی اشتباه مدافعان سپاهان باز هم در موقعیت تک به تک با نیازمند قرار گرفت اما این بار دروازه بان سپاهان توانست توپ را مهار کند و مانع از به ثمر رسیدن گل سوم الوحدات شد.

اخراج محمدی در دقایق پایانی

در دقایق پایانی بازی، هادی محمدی به دلیل خطا روی مهاجم الوحدات کارت زرد دوم را دریافت کرد و از زمین بازی اخراج شد.

در نهایت این بازی با برتری دو بر یک الوحدات به پایان رسید تا سپاهان کار خود را در لیگ قهرمانان آسیا ۲ با شکست آغاز کرده باشد.