تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3782975
شناسه : 3782975
تاریخ :
واکنش حزب‌الله با سطح این جنایت متناسب خواهد بود+ فیلم اقتصاد ایران: نمایندگان پارلمان لبنان اعلام کردند که واکنش آتی حزب‌الله با جنایت عصر امروز رژیم صهیونیستی در این کشور تناسب خواهد داشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، شماری از نمایندگان پارلمان لبنان در مصاحبه با خبرنگاران، به اظهار نظر در خصوص حادثه انفجار دستگاه‌های ارتباطی در لبنان پرداختند.

«قاسم هاشم» در پاسخ به چگونگی واکنش حزب‌الله لبنان به این جنایت صهیونیست‌ها گفت: این جنگ، جنگ کشمکش است و دشمن هرگونه تعرضی هم که صورت بدهد مقاومت در دشواری‌های درگیری، آماده است. واکنش بدون شک با سطح و حجم این تجاوز متناسب خواهد بود.

وی افزود: قطعاً باید بگوییم آن‌چه دشمن محقق کرده به لطف اقدامات خود نبوده، زیرا جهان در خدمت این دشمن است. واکنش به اراده مقاومت انجام خواهد شد، اما کار در تمامی روند درگیری برای اسرائیل سخت خواهد بود.

«ایهاب حماده» دیگر نماینده پارلمان لبنان نیز در پاسخ به پرسشی پیرامون آینده جنگ با توجه به حادثه امروز بیروت گفت: این جنگ، جنگ کشمکش است و این یکی از واژگان جنگ است. بنابراین به نظر من همه چیز در میدان جنگ تعیین خواهد شد، آن‌ها باید کمی بخندند و بسیار گریه کنند.

این نماینده پارلمان لبنان افزود: ما در نبردی بدون مرز هستیم و این واقعیت را درک می‌کنیم. ما در نبرد پشتیبانی از فلسطینیان هستیم و به این رویارویی ادامه می‌دهیم. به باور من حرف آخر با اصحاب حق خواهد بود؛ با کسانی که ایمان دارند این سرزمین، سرزمین آنان است و آن‌ها می‌توانند به دشمن دست پیدا کنند و به آن ضربه بزنند.

حماده تاکید کرد: روزهای آینده در پیش است و همواره این میدان است که تکلیف رویارویی با این دشمن را تعیین می‌کند.