تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3782960
شناسه : 3782960
تاریخ :
تماس تلفنی وزیر امور خارجه با همسر سفیر کشورمان در لبنان اقتصاد ایران: سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه با همسر مجتبی امانی سفیر ایران در بیروت که به علت حادثه انفجارهای دستگاه‌های ارتباطی در لبنان مجروح شده، گفتگو کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، عراقچی سه‌شنبه شب در تماس تلفنی با همسر سفیر ایران در لبنان، در جریان آخرین وضعیت درمان ایشان قرار گرفت و از خداوند برای ایشان سلامتی و شفای عاجل مسئلت کرد.

وزیر امور خارجه برای انتقال فوری سفیر کشورمان و دیگر مجروحین در صورت نیاز اعلام آمادگی کرد. همسر سفیر کشورمان نیز ضمن تشکر از تماس وزیر امور خارجه، حال عمومی آقای امانی را خوب و مناسب اعلام کرد.

پیش از این یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار تسنیم اطلاع داده بود که امانی بر اثر انفجار پیجر یکی از محافظان خود از ناحیه دست و صورت مجروح شده‌ است.

دستگاههای امنیتی لبنان در بیانیه ای اعلام کردند که وسایل ارتباطاتی بی سیم از انواع مختلف در برخی مناطق لبنان در معرض انفجار قرار گرفت که به زخمی شدن شماری از شهروندان منجر شده است.

فراس الابیض،  وزیر بهداشت لبنان از شهادت دستکم 9 شهروند لبنانی در انفجار پیجرها و زخمی شدن 2800 نفر خبر داد و افزود وضعیت 200 نفر از مجروحان وخیم اعلام شده است.

انتهای پیام/