تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3782959
شناسه : 3782959
تاریخ :
صعود سه تیم به یک هشتم نهایی قطعی شد/ کار سخت ازبکستان برای صعود اقتصاد ایران: در چهارمین روز رقابت های جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال، سه تیم جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی را کسب کردند و تیم ملی ازبکستان برای صعود باید چشم به کسب پیروزی در دیدار آخر باشد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال ازبکستان امروز سه شنبه ۲۷ شهریور از ساعت ۱۸:۳۰ با برگزاری دو دیدار پیگیری شد تیم‌های برزیل و پاراگوئه برابر حریفان خود به برتری رسیدند.

گروه A

در گروه A این رقابت‌های تیم ملی ازبکستان که میزبان مسابقات است با نتیجه ۴ بر یک برابر پاراگوئه تن به شکست داد. پیش از این دیدار هم کاستاریکا و هلند به تساوی ۲ به ۲ دست پیدا کردند.

به این ترتیب، تیم پاراگوئه صعود خود را به عنوان صدرنشین این گروه قطعی کرد و ۳ تیم دیگر باید امیدوار به کسب پیروزی در بازی آخر باشند.

ازبکستان در دیدار آخر به مصاف کاستاریکا خواهد رفت و پاراگوئه و هلند با هم دیدار می‌کنند.

صعود سه تیم به یک هشتم نهایی قطعی شد/ کار سخت ازبکستان برای صعود

گروه B

در یکی از این دیدارها تیم ملی برزیل به مصاف کرواسی رفت و با نتیجه پرگل ۸ بر یک حریف خود را در هم کوبید. در دیگر دیدار این گروه هم امروز تایلند با نتیجه ۱۰ بر ۵ کوبا را در هم کوبید.

در جدول رده بندی این گروه برزیل و تایلند با ۶ امتیاز اول و دوم هستند و صعود خود را به مرحله یک هشتم نهایی قطعی کردند. کرواسی و کوبا هم برای صعود باید امیدوار به کسب ۳ امتیاز در دیدار آخر دارند تا شاید به عنوان یکی از تیم‌های برتر سوم راهی دور بعد شوند.

صعود سه تیم به یک هشتم نهایی قطعی شد/ کار سخت ازبکستان برای صعود