تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3782957
شناسه : 3782957
تاریخ :
روایت کادر درمان لبنان از مجروحان عملیات تروریستی پیجرها اقتصاد ایران: مسئول اورژانس بیمارستان الزهرا در گفتگو با خبرگزاری تسنیم تاکید کرد که اغلب آسیب دیده ها جراحات شدیدی در دست یا صورت داشتند و مشکل کمبود خون برای درمان مجروحان در بیمارستان وجود دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از بیروت، «جمیل یاسین»، مسئول اورژانس بیمارستان الرساله بیروت درخصوص حمله تروریستی امروز علیه مردم لبنان گفت: که از ابتدای حادثه تمام کادر درمان به حالت آماده باش درآمده اند و تاکنون تمام نیروها برای نجات مجروحان اعزام شدند.

 

.

 

برخی مجروحان بطور سرپایی درمان شدند، ولی برخی دیگر آسیب‌های جدی تری دیدند که به بیمارستان های مجهزتر منتقل شدند. 

لبنان , حزب‌ الله لبنان , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) ,

همچنین رئیس اورژانس بیمارستان الزهرا نیز در مصاحبه با خبرگزاری تسنیم تاکید کرد که اغلب آسیب دیده‌ها جراحات شدیدی در دست یا صورت داشتند و مشکل کمبود خون برای ادامه روند درمان مجروحان در بیمارستان وجود دارد. 

لبنان , حزب‌ الله لبنان , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) ,

ساعتی قبل فراس الابیض، وزیر بهداشت لبنان از شهادت دستکم 9 شهروند لبنانی در انفجار پیجرها و زخمی شدن 2800 نفر خبر داد و افزود: وضعیت 200 نفر از مجروحان وخیم اعلام شده است.

 

رژیم صهیونیستی عصر امروز در اقدامی تروریستی از طریق  حمله سایبری، پیجرهای شهری در لبنان را هک کرد که باعث انفجارهای گسترده و کشته و زخمی شدن شهروندان لبنانی شده است.  

انتهای پیام/