تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3782946
شناسه : 3782946
تاریخ :
تقویت نیروی انسانی و نظام اداری در استان بوشهر دنبال می‌شود اقتصاد ایران: بوشهر- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: تقویت نیروی انسانی و نظام اداری در استان بوشهر دنبال می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، رحمت‌الله حسن ابرهیمی عصر سه‌شنبه در مراسم تجلیل از مدیران و کارکنان برتر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر جامعه همواره مرهون تلاش‌های کارکنان نظام سلامت بوده و سلامت مردم به دست شما عزیزان تأمین می‌شود.

وی عنوان کرد: کسب پیاپی رتبه برتر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در جشنواره شهید رجایی نشان از توانمندی، شایستگی و تدبیر تمام مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر افزود: توجه جدی به شرح وظایف دستگاه‌های اجرایی، بازنگری شرح وظایف کارکنان، آموزش صحیح و منطبق با نیاز واقعی کارکنان، شفاف‌سازی فرآیندها و نظام‌مند نمودن پست‌های سازمانی و توجه ویژه به دولت الکترونیک ازجمله مواردی است که نیاز به بازنگری داشته و مانع از توسعه نظام اداری است.

حسن ابرهیمی تصریح کرد: عزم و همت مدیران ارشد و کارکنان دستگاه‌های اجرایی به نحوی است که این مانع مذکور که از چابک سازی نظام اداری پیشگیری می‌کند در حال رفع شدن بوده و یکی از اهداف مهم جشنواره شهید رجایی نیز ارزیابی دستگاه‌ها در ارائه خدمات به مردم است.

وی اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از جمله دستگاه‌هایی است که توان اجرایی بالایی داشته و در رقابت سخت و سنگین موفق به کسب این عنوان‌شده و امیدواریم این موفقیت ادامه‌دار باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: هرگاه ارتباط بین مدیر و کارکنان ارتباط معنادار و مؤثری باشد آن دستگاه کارآمد و موفق بوده و می‌تواند هرساله شکوهمند شده و در جایگاه رفیعی قرار گیرد.

آئین گرامیداشت روز کارمند با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، اعضای هیأت رئیسه، مدیران و کارکنان در سالن شهید بهشتی دانشگاه برگزار شد.