تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3782941
شناسه : 3782941
تاریخ :
مدیران و کارکنان برتر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تجلیل شدند اقتصاد ایران: بوشهر- مدیران و کارکنان برتر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر معرفی و از آنان تقدیر شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عصر سه‌شنبه در این مراسم گفت: همکاران ما در دبیرخانه جشنواره شهید رجایی همانند سال‌های گذشته بر اساس شاخص‌های موجود، فرم‌های کارکنان را از ۳۰ واحد تابعه دریافت و مورد ارزیابی قرار دادند.

اکرم فرهادی افزود: ۱۳۶ نفر از همکاران که در سطوح مختلف مشغول به ارائه خدمت بوده و ۸ نفر نیز از شرکت آوای سلامت برگزیده و مورد تقدیر قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در نظام سلامت از دستگاه‌های اجرایی است که خدمات بسیار متنوعی را ارائه کرده و متناسب با خدمات، تقسیم‌بندی نیروی انسانی هم به شکل‌های مختلف از سطوح تحصیلی، رشته، شغل و نوع رابطه استخدامی با این تنوع در دانشگاه‌های علوم پزشکی موجب شده چرخه مدیریتی و نگهداشت این نظام سلامت با سختی‌های بسیار زیادی همراه باشد.

معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: ساختن پروژه‌ها و افزایش فضای فیزیکی کار بسیار ارزشمندی بوده اما نمی‌تواند کافی باشد و نگهداشت نیروی انسانی برای ارتقا خدمات بسیار مهم است تا به‌واسطه بالا بردن رضایت کارکنان بتوانیم رضایت خدمت گیرندگان را شاهد باشیم.

آئین گرامیداشت روز کارمند با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، اعضای هیأت رئیسه، مدیران و کارکنان در سالن شهید بهشتی دانشگاه برگزار شد.