تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3782940
شناسه : 3782940
تاریخ :
روحیه جهادی جهان گشااست اقتصاد ایران: ساری- معاون سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه گفت: فرهنگ ایثار و شهادت نیاز جوانان و کشور بوده و روحیه جهادی جهان گشااست.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی ناظری شامگاه سه‌شنبه در دومین جلسه شورای اجرایی و برنامه‌ریزی ستاد برگزاری سیزدهمین نمایشگاه ملی دفاع مقدس که در ستاد سپاه کربلا برگزار شد، با اشاره به ظاهر و باطن کار نمایشگاه، بحث حضور مخاطب را باطن کار دانست و اظهار داشت: همه این کارها را می‌کنیم که افراد در نمایشگاه حضور پیدا کنند.

این مسئول با بیان اینکه این فرهنگ شهادت نیاز جوانان و مملکت ما و خودمان است و روحیه جهادی راهگشاست، اذعان داشت: ما در اول راه مبارزه هستیم و شهادت سلاح ما است.

سردار ناظری با تاکید بر حضور مخاطب از جامعه هدف جوانان دانش آموزان، دانشجویان و طلاب در این نمایشگاه، گفت: تلاش می‌کنیم تا ۵۰ درصد بن کتاب را تأمین کنیم و ۵۰ درصد دیگر را نهادها برای جامعه هدف مجموعه خودشان تهیه کنند تا هدایت شده و سازمان دهی شده و هدفمند بازدیدها انجام شود.

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا با تبریک هفته وحدت و هفته دفاع مقدس اظهار داشت: به حول قوه الهی دومین کنگره ملی سرداران، امیران و شهدای مازندران در نیمه اول مهرماه سال جاری در استان مازندران شاهد خواهیم بود.

وی افزود: یکی از رویدادهای بزرگ ملی که در استان مازندران رقم خواهد خورد نمایشگاه بین المللی کتاب دفاع مقدس است که در شهرستان قائمشهر برگزار خواهد شد.

سردار مسلمی با بیان اینکه این نمایشگاه به عنوان یک نمایشگاه بزرگ ملی در کشور خواهد بود، گفت: سیزدهمین دوره این نمایشگاه به میزبانی استان مازندران برگزار می‌شود.

حضور ۱۲۰ ناشر

این مسئول از حضور ۱۲۰ ناشر کشوری و بین‌المللی در این نمایشگاه خبر داد و افزود: در حاشیه نمایشگاه، نمایشگاه نوشت افزار را خواهیم داشت که حدود ۲۰ تولید کننده نوشت افزار ایرانی اسلامی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

وی اضافه کرد: همچنین ۶۰ تولید کننده عفاف و حجاب و پژوهشگران در حوزه عفاف و حجاب حضور خواهند داشت و یک سری برنامه‌های جانبی از جمله همایش‌ها و… هم پیش بینی شده است.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه امروز هم جلسه هماهنگی دستگاه‌ها و ادارات برگزاری این رویداد بزرگ را برگزار کردیم و از همه مردم استان دعوت به عمل می‌آید که در این نمایشگاه بین المللی بخشی از نیازمندی‌های حوزه کتاب را در این نمایشگاه تأمین کنند.