تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3782933
شناسه : 3782933
تاریخ :
گزارش رسانه عبری زبان از شرایط وخیم روانی صهیونیست‌ها اقتصاد ایران: در آستانه یک سالگی عملیات طوفان الاقصی یک رسانه عبری زبان گزارشی آماری مستند به نظر سنجی‌های انجام گرفته از شرایط روحی و روانی صهیونیست‌ها به ویژه افراد مسن را منتشر کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، روزنامه یسرائیل هیوم در گزارشی از شرایط بد روحی و روانی صهیونیست‌ها در آستانه یک سالگی عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

در این گزارش که با استناد به تحلیل داده‌های نظر سنجی‌های صورت گرفته منتشر شده است، در آستانه یک سالگی جنگ در غزه، 81 درصد از اسرائیلی‌ها اعلام کرده‌اند نسبت به شرایط والدین مسن خود در این شرایط نگران بوده و معتقدند این قشراز جامعه صهیونیست شاهد شرایط بدتری نسبت به بقیه اقشار داشته و 81.5 درصد از اعضای خانواده آنها اعلام کرده‌اند بعد از آغاز جنگ نگرانی نسبت به شرایط این افراد به شدت افزایش پیدا کرده است.

براساس این تحلیل صهیونیست‌ها این روزها خود را در شرایط مبهمی می‌بینند و این مسئله در مورد افراد مسن بیشتر احساس می‌شود، به گفته کارشناسان مسایل اجتماعی در رژیم صهیونیستی شرایط فعلی برای افراد مسن از روزهای شیوع کرونا هم بدتر است.

انتهای پیام/