تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3782926
شناسه : 3782926
تاریخ :
۳۶۵ بازدید از اماکن گردشگری استان سمنان صورت گرفت  اقتصاد ایران: سمنان -سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان با بیان اینکه ۳۶۵ بازدید از اماکن گردشگری استان صورت گرفت، گفت: دو واحد در این بازدیدها پلمب شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن اخلاقی در نشست ستاد خدمات سفر سمنان به میزبانی استانداری از بازدید نظارتی مراکز گردشگری استان در روزهای پایانی سفرهای تابستانی خبر داد و بیان کرد: ۳۶۵ بازدید نظارتی شهریور ۱۴۰۳ در استان سمنان انجام شده است.

وی با بیان اینکه احصای مشکلات و رفع نواقص یکی از محورهای این بازدیدها است، افزود: اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی یکی دیگر از اهداف این نظارت‌ها است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان رعایت نرخ نامه‌ها و دستورالعمل‌ها را یکی از الزامات اماکن گردشگری دانست و تاکید کرد: در این بازدیدها بررسی نحوه ارائه خدمات و رعایت ضوابط و مقررات توسط واحدهای خدماتی و تأسیسات گردشگری لحاظ می‌شود.

اخلاقی با بیان اینکه در این بازدیدها دو واحد گردشگری به دلیل تخلفات پلمب شد، بیان کرد: این بازدیدها منجر به ۷۰ مورد تذکر و ۲۵ مورد اخطار نیز به مراکز گردشگری شد.