تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3782915
شناسه : 3782915
تاریخ :
پیشرفت ۸۷ درصدی پروژه ۳۱۷ واحدی زنجان اقتصاد ایران: زنجان-رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه‌ و شهرسازی استان زنجان گفت: پروژه ۳۱۷ واحدی m۵ بیش از ۸۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، بهزاد کردلو گفت: پروژه ۳۱۷ واحدی m۵ در بخش جنوبی سایت ۷۳ هکتاری کوی زنگان واقع شده است و در ۳۹ بلوک پنج طبقه‌ای هر طبقه دو واحد ساخته می‌شود.

وی با بیان اینکه در فاز اول ۶۴ واحد مسکونی در این پروژه به متقاضیان تحویل داده شده است که از این تعداد شش خانواده ساکن شدند، ادامه داد: تعداد واحدهای مسکونی قابلیت تحویل در فاز دوم به متقاضیان هم ۴۰ واحد مسکونی است.

کردلو با بیان اینکه ۲۱۳ واحد مسکونی از این پروژه باقی مانده است، گفت: عمده مشکل پروژه m۵ تامین مالی شرکت از سوی متقاضیان و تسهیلات بانکی است.

وی با بیان اینکه انشعابات آب، برق، گاز و فاضلاب در این پروژه وصل شده است، از مسئولان شهری خواست با نصب روشنایی معابر، سطل‌های زباله و بستن دریچه‌های فاضلاب خیابان‌ها گامی در راستای آسایش و امنیت ساکنان بردارند.

رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان بر لزوم همکاری سازنده و مطلوب شرکت‌های خدمات‌رسان تاکید کرد و افزود: با تامین زیرساخت‌ها، واحدهای مسکونی زودتر در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.