تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3782837
شناسه : 3782837
تاریخ :
کاهش آسیب‌های اجتماعی و نزاع با کمک "هنر" اقتصاد ایران: فرمانده کل انتظامی گفت: وقتی بتوانیم از ابزار هنر در همه ابعاد آن به خوبی استفاده کنیم اتفاقات خوبی رخ می دهد، کاهش آسیب های اجتماعی و نزاع و درگیری می‌تواند ماحصل استفاده هنر در کنار ماموریت‌های پلیس باشد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی در مراسم رونمایی از تولیدات موسسه ناجی هنر اظهار کرد: در یک نگاه شاید این نگاه باشد که پلیس امنیت را برقرار می‌کند اما من اعتقاد دارم محصول‌های پی در پی در کنار پلیس قرار می‌گیرند تا پلیس بتواند امنیت و انتظام جامعه را اجرایی کند.

وی افزود: اگر فقط پلیسی باشد که با ابزار و تجهیزات خود به برقراری امنیت بپردازد تنها در امنیت عینی موفق است و باید در ارکان دیگر هم در کنار پلیس قرار بگیرند تا این امنیت هم عینی و هم عملی باشد.

رادان گفت: پلیس ماموریت‌های مختلف اجتماعی انتظامی خدماتی و دیگر ماموریت های سخت و نرم را از مرز تا مرکز بر عهده دارد باید هنر باشد تا مردم حس امنیت را بتواند در خود احساس کند.

فرمانده کل انتظامی بیان کرد: ما اگر حقوق شهروندی را در یک طرف ببینیم و از تکلیف شهروندی غافل شویم چون تکالیف به درستی انجام نمی‌شود دریافت حقوق با نقص انجام می شود.

وی ادامه داد: وقتی بتوانیم از ابزار هنر در همه ابعاد آن به خوبی استفاده کنیم اتفاقات خوبی رخ می دهد، کاهش آسیب های اجتماعی و نزاع و درگیری می‌تواند ماحصل استفاده هنر در کنار ماموریت‌های پلیس باشد.

رادان تصریح کرد: باید بتوانیم از مسیر انگاره های ذهنی گروه های مختلف جامعه را مخصوصا ذهن جوانان را بتوانیم در مسیر درست و منطبق بر نظم و امنیت تغییر بدهیم.

فرمانده کل انتظامی تصریح کرد: امروز مخاطبان ما خودشان را محدود به تلویزیون و روزنامه نمی‌کنند و آنها می گردند تا آن چیزی را که باب میلشان است را انتخاب کنند پس ما بایستی دست در دست هم قرار دهیم تا بتوانیم با لکه‌ها و تکه‌های یک نقشه یک تصویر درست و واقعی از حقیقتی که وجود دارد و فضای مجازی می خواهد آن را تغییر دهد را در ذهن مردم ایجاد کنیم.

وی گفت: ما به عنوان پلیس جمهوری اسلامی اعتقاد داریم هر هزینه ای در زمینه هنر انجام دهیم عین درآمد است و از تمامی اصحاب هنر درخواست میکنیم کمک کنند تا ذهن درستی در باور مردم ایجاد کنیم.

انتهای پیام/