تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3782782
شناسه : 3782782
تاریخ :
بررسی میدانی وضعیت عشایر کرمانشاه اقتصاد ایران: کرمانشاه- استاندار کرمانشاه با حضور در جمع عشایر این استان، به صورت میدانی وضعیت عشایر را بررسی کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد طیب صحرایی در این بازدید با برخی از عشایر ساکن در محدوده شهرستان کرمانشاه گفتگو کرد و وضعیت خدمات رسانی اداراتی مانند امور عشایر، گاز، آب و فاضلاب، آموزش و پرورش، برق و… را بررسی کرد.

در این بازدید که معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هم حضور داشت، دکتر صحرایی عنوان کرد: بخشی از هم استانی‌های خوب ما عشایر زحمتکش هستند که در شرایط سختی زندگی می‌کنند اما دستگاه‌های اجرایی مختلف وظایفی برای تسهیل امور این عزیزان دارند که هدفم از بازدید امروز بررسی وضعیت اجرای این وظایف بود.

صحرایی همچنین با اشاره به برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش استان در آستانه بازگشایی سال تحصیلی گفت: یکی از موضوعات مطرح شده در این جلسه پیگیری و تسهیل ارائه خدمات آموزش و پرورش به دانش آموزان عشایری بود که این موضوع نیز در بازدید امروز مورد توجه قرار گرفت.

استاندار کرمانشاه همچنین با اشاره به ضرورت ارائه مناسب خدماتی مانند آب آشامیدنی، گاز و برق به عشایر استان گفت: مجموع این خدمات باید به خوبی در اختیار عشایر استان به عنوان یک قشر مفید و تولید کننده قرار بگیرد تا آنان با شرایط بهتری به امورات خود برسند.