تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3782781
شناسه : 3782781
تاریخ :
قابلیت جادویی Circle to Search وارد گوشی‌های شیائومی می‌شود اقتصاد ایران: قابلیت Circle to Search پس‌ از گوشی‌های پیکسل و سامسونگ، در سری شیائومی 14T ارائه خواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

براساس اعلام SpillSomeBeans، گوشی‌های سری شیائومی 14T در تاریخ ۲۶ سپتامبر (۵ مهر) رونمایی خواهند شد و اکنون تصویر تبلیغاتی لورفته از این محصولات، به قابلیت‌های جذابی اشاره دارد.

یکی از ویژگی‌های فاش‌شده، Circle to Search است که تاکنون فقط در برخی مدل‌های گوشی سامسونگ و گوشی گوگل دیده می‌شد.

کاربران می‌توانند با استفاده از Circle to Search به‌سرعت به اطلاعات مربوط به هر چیزی که روی صفحه‌ی نمایشگرشان وجود دارد، دسترسی پیدا کنند و بدین منظور فقط باید دور آن بخش را با انگشت خط بکشند.

گوشی‌های سری شیائومی 14T علاوه‌بر Circle to Search چند قابلیت‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی دیگر نیز ارائه خواهند داد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • یادداشت‌برداری هوش مصنوعی (AI Notes): این قابلیت به شما کمک می‌کند به‌صورت خودکار و دقیق، یادداشت‌برداری کنید.
  • مترجم هوش مصنوعی (AI Interpreter): مترجم هوش مصنوعی شیائومی به شما کمک می‌کند با دیگران با هر زبانی ارتباط برقرار کنید.
  • زیرنویس هوش مصنوعی (AI subtitles): تولید زیرنویس خودکار برای ویدیوها.
  • ضبط‌کننده‌ی صدا با هوش مصنوعی (AI Voice Recorder): با این قابلیت، صدای خود را با کیفیت بالا و به‌صورت بهینه ضبط کنید.
گوشی شیائومی 14T در دست زن جوان
Spillsomebeans

از دیگر ویژگی‌های احتمالی سری شیائومی 14T می‌توان به پردازنده‌ی قدرتمند مدیاتک دیمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا اشاره کرد. مدل استاندارد گوشی شیائومی با ۱۲ گیگابایت رم و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد و علاوه‌براین از کارت حافظه‌ی microSD پشتیبانی خواهد کرد.

مقالات مرتبط:
  • مشخصات فنی کامل گوشی‌های خانواده شیائومی 14T لو رفت
  • رنگ‌بندی کامل گوشی‌های شیائومی 14T و 14T پرو در رندرهای مطبوعاتی لو رفت

شیائومی 14T از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد و از فناوری شارژ سریع ۴۵ وات پشتیبانی خواهد کرد. این تکنولوژی می‌تواند گوشی را فقط در ۴۵ دقیقه از صفر تا ۱۰۰ درصد شارژ کند.

صفحه‌نمایش شیائومی 14T نیز احتمالاً از نوع OLED خواهد بود و طبق شایعات، ابعادی معادل ۶٫۶۷ اینچ خواهد داشت. طبق گزارش‌ها، این گوشی با رابط کاربری HyperOS مبتنی‌بر اندروید ۱۴ عرضه خواهد شد و گواهینامه‌ی IP68 را برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار دریافت کرده است.