تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3782778
شناسه : 3782778
تاریخ :
اجرای ۲۹۶ برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در لنگرود اقتصاد ایران: لنگرود - فرمانده سپاه ناحیه لنگرود گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس ۲۹۶ عنوان برنامه در شهرستان لنگرود اجرا می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد مهرزاد عصر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: ارزش‌های دفاع مقدس نمادی از فرهنگ عاشورا است و رزمندگان در طول ۸ سال دفاع مقدس راه عاشورا را طی کردند.

فرمانده سپاه ناحیه لنگرود با اشاره به اهمیت دوران دفاع مقدس بر ضرورت تبیین ارزش‌ها و دستاوردهای این دوران به نسل‌های پس از انقلاب تاکید کرد و گفت: امروز به برکت هشت سال دفاع مقدس جمهوری اسلامی در اوج عزت و اقتدار در عرصه ملی و بین المللی قرار گرفته است.

سرهنگ مهرزاد تصریح کرد: در دنیا انقلاب‌های مختلفی شکل گرفت اما هیچکدام به غیر از انقلاب اسلامی ایران که نشأت گرفته از نهضت عاشورا است، به سرمنزل خود نرسید.

فرمانده سپاه ناحیه لنگرود بیان کرد: بر اساس فرمایشات مقام عظمای ولایت، دفاع مقدس گنجینه‌ای تمام نشدنی است که مایه عزت و سربلندی نظام اسلامی شد.

فرمانده سپاه ناحیه لنگرود تاکید کرد: امروز هم که به حمد خدا ایران اسلامی بر سکوهای پیروزی بر همه بسترهای، صنعت، علم، تجهیزات، امنیت و تجهیزات دفاعی با سربلندی ایستاده است، براساس همین فرهنگ «ما می توانیم»، خودباوری، فرهنگ ناب عاشورایی، ایستادگی و مقاومت در مقابل زورگویان و تهدیدات دشمنان بوده است.

وی در ادامه از اجرای ۲۹۶ برنامه فرهنگی، هنری، اجتماعی، خدمات رسانی همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: دیدار با خانواده‌های ایثارگران, برگزاری مسابقات ورزشی, برگزاری حلقات صالحین با محوریت ایمان و اعتقادات، حضور در نمازجمعه با شرکت همه بسیجیان بخشی از برنامه‌های این هفته است.

سرهنگ مهرزاد ادامه داد: رژه موتوری و خودرویی, حضور در مدارس با برپایی زنگ مدرسه, گلباران مزار شهدا, ویزیت رایگان, افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی, برگزاری مسابقات فرهنگی در سطح مساجد با محوریت حفظ و قرائت قرآن کریم, تجلیل از ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس بخشی دیگر از این برنامه‌ها است.

فرمانده سپاه لنگرود گفت: باید تلاش کرد تا با اجرای باکیفیت برنامه‌های هفته دفاع مقدس, قدمی هر چند کوچک در زنده نگاه داشتن دلاوری‌ها و رشادت‌های رزمندگان و شهیدان این مرز و بوم برداشت.