تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3782777
شناسه : 3782777
تاریخ :
استفاده از تکنولوژی‌های روز در پدافند غیرعامل حائز اهمیت است اقتصاد ایران: زنجان- استاندار زنجان گفت: یکی از مسائل مهم در پدافند غیرعامل استفاده از تکنولوژی‌های روز است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن افشارچی در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان با اشاره به اهمیت و نقش پدافند غیرعامل در همه حوزه‌ها، اظهار کرد: ارتقای تاب‌آوری زیرساخت و سرویس‌ها یکی از مهم‌ترین اقدامات این سازمان است‌.

استاندار زنجان با اشاره به سنجش و پایش زیرساخت‌ها و تاکید بر اینکه بایستی زیرساخت‌های پدافند غیرعامل در همه بخش‌ها فراهم شود، افزود: همه دستگاه‌ها باید نسبت به این مسائل حساسیت داشته باشند.

افشارچی با اشاره به اینکه در حوزه گندم مسئله امنیت غذایی خیلی مهم است، تشریح کرد: برخی از مسائل راه‌حل‌های ساده دارند، به طور مثال افزایش قیمت خرید گندم توسط دولت در اصل یک تصمیم پدافند غیرعامل بود که سبب خودکفایی کشور در تولید گندم شد.

وی با تاکید پرداخت مطالبات کشاورزان بیان کرد: تهدید ناترازی انرژی، تعیین و تکلیف برق چاه‌های کشاورزی و بهره‌وری صنایعی که مصرف برق زیادی دارند برای سال آینده باید مدنظر باشد از طرفی در پدافند غیر عامل استفاده از تکنولوژی حائز اهمیت است، این کاری که شرکت گاز با همکاری جهاد دانشگاهی استان انجام داد، اقدام خوبی بود که با دست جوانان استان محقق شد و پایش لحظه به لحظه ایستگاه‌ها اتفاق خوبی است و از این قبیل اقدامات در استان بایستی زیاد انجام شود.