تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3782740
شناسه : 3782740
تاریخ :
سرپرست دانشکده پزشکی قانونی منصوب شد اقتصاد ایران: سیدامیرحسین مهدوی در حکمی از سوی رئیس دانشگاه علوم قضائی به عنوان سرپرست دانشکده پزشکی قانونی منصوب شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حکم انتصاب رئیس دانشکده پزشکی قانونی صبح امروز سه‌شنبه ۲۷ شهریور ماه در مراسمی با حضور رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور و رئیس دانشگاه علوم قضائی و خدمات اداری قوه قضائیه به سید امیرحسین مهدوی اعطا شد.

به موجب این حکم سیدامیرحسین مهدوی از سوی فرید محسنی رئیس دانشگاه علوم قضائی به عنوان سرپرست دانشکده پزشکی قانونی منصوب شد.

در این حکم آمده است:

با توجه به موافقت شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی با تشکیل دانشکده علوم پزشکی قانونی ذیل ساختار دانشگاه علوم قضائی و خدمات اداری و با عنایت به پیشنهاد رئیس محترم سازمان پزشکی قانونی کشور، جنابعالی را به سمت سرپرست دانشکده پزشکی قانونی منصوب می‌نمایم تا با هماهنگی آن سازمان و معاونان دانشگاه و با رعایت مقررات و ضوابط مربوط نسبت به پیگیری‌های لازم برای ایجاد گروه، راه‌اندازی رشته و دوره‌های مورد نیاز و جذب اعضای هیئت علمی اقدام کنید.

دکتر فرید محسنی

رئیس دانشگاه علوم قضائی و خدمات اداری

گفتنی است؛ سید امیرحسین مهدوی سابقه خدمت در پست‌هایی همچون مدیرکلی پزشکی قانونی استان تهران، معاونت پزشکی و آزمایشگاهی سازمان و. را دارد و در حال حاضر نیز در جایگاه معاون آموزشی و پژوهشی سازمان ارائه خدمت می‌کند.