تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3782727
شناسه : 3782727
تاریخ :
تظاهرات ضد صهیونیستی مقابل سفارت آمریکا در موریتانی اقتصاد ایران: موریتانی‌ها با برپایی تظاهراتی مقابل سفارت آمریکا در نواکشوط حمایت غرب از رژیم صهیونیستی در جنگ غزه را محکوم کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، شهروندان و دانشجویان موریتانی به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد پیامبر گرامی اسلام ( ص ) دیشب ( دوشنبه ) در مقابل سفارت آمریکا در نواکشوط ( پایتخت ) تظاهرات ضد صهیونیستی بر پا و با سر دادن شعارهایی، حمایت آمریکا از رژیم اسرائیل در جنگ غزه را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات با حمل پرچم‌های فلسطین فریاد زدند « نه به هدف قرار دادن کودکان » ، « ما و مقاومت یک پیکریم»

در جریان حملات نظامیان صهیونیستی به نوار غزه بیش از 136  هزار فلسطینی شهید و مجروح شده‌اند که بیشتر آنان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

در این تظاهرات موریتانی‌ها خواستار حمایت از ساکنان غزه شدند به ویژه در شرایط کنونی که رژیم صهیونیستی تهدید به گسترش دامنه جنگ کرده‌ است.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، مجمع اسلامی موریتانی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: ما با ارسال سبدهای غذایی و بسته‌های بهداشتی به یاری مردم مقاوم غزه ادامه می‌دهیم و برای آنان سرپناه، مسجد و امثال آن می‌سازیم.

در این بیانیه آمده‌ است: به منظور تقویت پایداری فلسطینیان در برابر تجاوز، محاصره و قحطی ( تحمیلی از سوی رژیم صهیونیستی ) طی روزهای اخیر مقدار قابل توجهی سبدهای غذایی در مناطق مختلف غزه توزیع شده‌ است.

مجمع اسلامی موریتانی با جمع آوری کمک‌های نقدی مردم این کشور آن را میان خانواده شهداء ، اسراء، مساجد و محافل قرآنی غزه توزیع کرده‌ است.

انتهای پیام/