تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3782657
شناسه : 3782657
تاریخ :
نشست هم اندیشی علمای اهل سنت و تشیع در تالش اقتصاد ایران: تالش - نشست هم اندیشی علمای اهل سنت و تشیع در حوزه علیمه محمدیه اهل سنت شهرستان تالش برگزار شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با هفته وحدت ظهر سه شنبه نشست هم اندیشی با حضور «حجت الاسلام مجتبی نورزاد» امام جمعه تالش، «عزت شیخ» مسئول حوزه علمیه اهل سنت و جمعی از علمای اهل سنت و تشیع شهرستان تالش با محوریت وحدت امت اسلامی در حوزه علمیه محمدیه اهل سنت این شهرستان برگزار شد.

«حجت الاسلام مجتبی نورزاد» امام جمعه تالش در این نشست اظهار کرد: هفته وحدت به معنای واقعی کلمه دوستی، هم دلی، برابری و برادری جامعه تالش است.

نشست هم اندیشی علمای اهل سنت و تشیع در تالش

وی با بیان اینکه وحدت جامعه اسلامی باعث خنثی سازی فتنه‌ها و شکست دشمنان اسلام در ایجاد اختلاف و دو دستگی می‌شود.

حجت الاسلام نورزاد با بیان اینکه جمهوری اسلامی نماد همدلی و وحدت مذاهب اسلامی است، گفت :۸۰ شهید علمای اهل تسنن برای انقلاب اسلامی ایران گواه بر این موضوع می‌باشد.

انجام تحکیم وحدت اسلامی توسط علمای اهل تسنن و تشیع

«عزت شیخ» مسئول حوزه علمیه اهل سنت تالش نیز در این نشست ادامه داد: علمای اهل تسنن و تشیع با الگو برداری از پیامبر اسلام سبب تحکیم وحدت جامعه می‌شوند.

وی با بیان اینکه شهرستان تالش ظرفیت بالایی برای شکوفایی جامعه اسلامی دارد، تصریح کرد: برای شکوفایی بیشتر در این بخش نگاه ویژه به این ظرفیت‌ها از سوی مسئولان را می‌طلبد.

نشست هم اندیشی علمای اهل سنت و تشیع در تالش

مدیر حوزه علمیه اهل سنت تالش با بیان اینکه هفته وحدت اسلامی یادگار بنیان گذار انقلاب اسلامی است، افزود: وحدت اجتماعی و فرهنگی مذاهب با هم تلفیق شده که همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب می‌باشد.