تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3782654
شناسه : 3782654
تاریخ :
اعتبارات روستاهای مجاور جاده اصلی شرق به غرب سمنان تقویت شوند اقتصاد ایران: سمنان- استاندار سمنان با تاکید بر اینکه اعتبارات روستاهای مجاور جاده اصلی شرق به غرب استان باید تقویت شوند، گفت: هدف از این اقدام معرفی ظرفیت‌ها و ارائه خدمات مطلوب به مسافران است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی بعد از ظهر سه شنبه در بیستمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران استان به میزبانی سالن جلسات یادگار امام استانداری سمنان بابیان اینکه روستاهای مستقر در جوار راه اصلی کریدور شرق به غرب کشور محدوده استان سمنان باید تقویت اعتباری شوند، ابراز داشت: هدف از این اقدام معرفی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌ها و ارائه خدمات مطلوب به مسافران است.

وی بابیان اینکه استان سمنان در مسیر اصلی تردد مسافران و زائران امام هشتم (ع) قرار دارد، افزود: این مهم می‌طلبد تا ارائه خدمات مطلوب به مسافران و زائران در طول سال به بهترین شکل ممکن انجام شود.

استاندار سمنان بابیان اینکه نظارت بر فعالیت مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی در راه‌های اصلی استان باید بیشتر شود، ابراز داشت: کم و کاستی‌ها در این حوزه باید رفع و نقاط قوت تقویت شود.

هاشمی تصریح کرد: تقویت و به سازی مساجد، بهبود و ساماندهی وضعیت سرویس‌های بهداشتی از دیگر موارد و مسائلی که باید در دستور کار ستاد قرار داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه ارائه خدمات مطلوب به مسافران و زائران امام هشتم (ع) در سطح استان در تمامی طول سال با قدرت باید ادامه داشته باشد، افزود: کوتاهی در این حوزه به هیچ عنوان قابل قبول نیست.