تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3782643
شناسه : 3782643
تاریخ :
برگزاری مانور جهادی روشنایی معابر در اراک اقتصاد ایران: اراک- مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: مانور جهادی روشنایی معابر با هدف استاندارد سازی و بهبود روشنایی معابر در اراک برگزار شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود محمودی در مانور جهادی روشنایی معابر در اراک، اظهار کرد: این مانور جهادی به مدت یک شبانه روز و در قالب ۹ تیم عملیاتی و ۶۰ نیروی اجرایی اصلاح روشنایی در سطح شهر اراک با اولویت ۳۸ منطقه و مسیرهای اصلی، فرعی و بلوارها انجام شد.

وی با بیان اینکه بیش از ۸۰ هزار چراغ روشنایی معابر در شهرستان اراک وجود دارد، افزود: بازدید شبکه روشنایی معابر، آزادسازی چراغ‌های درگیر با درختان، شستشوی چراغ‌های منصوبه به روی پایه‌های بتونی، ایمن سازی پایه روشنایی و تعویض لامپ و سیستم روشنایی از جمله برنامه‌های این مانور جهادی بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی، هدف از برگزاری مانور جهادی روشنایی معابر را افزایش رضایتمندی مشترکان، استاندارد سازی، بهبود روشنایی معابر، افزایش سرعت و دقت کاری تیم‌های عملیاتی و ایمن سازی پایه چراغ‌ها برای رفع کانون‌های خطر دانست.

محمودی با تاکید بر اینکه در سطح استان هرگونه مانور با توجه به شرایط هر شهرستان با برنامه ریزی قبلی و بر اساس نیاز شبکه برق اجرا می‌شود، گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مشکل در شبکه توزیع برق و موارد موجود در حوزه روشنایی معابر، مراتب را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۲۱ یا شماره تماس ۱۲۱ و سامانه برق من اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل اقدام شود.