تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3782623
شناسه : 3782623
تاریخ :
تمام قد در کنار حزب الله خواهیم جنگید اقتصاد ایران: معاون نهاد سازمان اطلاع رسانی انصارالله یمن با اشاره به تهدیدهای رژیم صهیونیستی برای به راه انداختن جنگ گسترده علیه لبنان گفت: در هر نبردی در کنار حزب الله هستیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، نصر الدین عامر معاون نهاد سازمان اطلاع رسانی انصارالله یمن گفت: موشکی که به تل آویو اصابت کرد در واکنش به بمباران الحدیده از سوی اشغالگران نبود.

وی افزود: عملیات علیه دشمن تا زمان توقف جنگ علیه غزه ادامه خواهد داشت. ما به دنبال هدف قرار دادن هر هدفی در تمامی اراضی فلسطین اشغالی هستیم و با قدرت آنرا ادامه می‌دهیم.

درباره تهدیدهای رژیم صهیونیستی برای گسترش جنگ در جبهه شمالی با لبنان نیز گفت: ما به توان حزب الله برای وارد آوردن ضربه کوبنده اطمینان داریم و در هر نبردی در کنار آنها هستیم.

نصرالدین عامر تاکید کرد: ما آمادگی برای اعزام صدها هزار رزمنده آموزش دیده و مجرب و میدان دیده در صورت نیاز را برای جنگیدن در کنار مقاومت لبنان داریم و با همان کیفیتی از آنها حمایت می‌کنیم که از مقاومت فلسطین حمایت می‌کنیم زیرا موضع ما بر اساس اصول ایمانی است.