تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3782617
شناسه : 3782617
تاریخ :
اجرای ۳۰ کلان برنامه شاخص هفته دفاع مقدس در فارس اقتصاد ایران: شیراز- فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس گفت: ۳۰ کلان برنامه شاخص هفته دفاع مقدس توسط نیروهای مسلح در استان فارس برگزار می شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ دوم ستاد ابوالقاسم رضایی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بیش از ۳۰ کلان برنامه برای هفته دفاع مقدس در استان فارس اجرا می‌شود، با تاکید بر اینکه تمامی برنامه‌هایی که در استان فارس طراحی شده دارای زیرشاخه‌های متعددی است، ادامه داد: رژه نیروهای مسلح اولین برنامه هفته دفاع مقدس در استان فارس و همزمان با سراسر کشور است البته تمامی نیروها و سازمان‌های مرتبط با نیروهای مسلح این هفته را گرامی داشته و برنامه ریزی های ویژه ای در استان و کشور انجام شده است.

رضایی افزود: عطر افشانی گلزار شهدا در استان فارس، رژه نیروهای مسلح، آئین تکریم نیروهای مسلح، دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان و حضور نیروهای مسلح در نماز جمعه بخشی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

وی با اشاره به این موضوع که تمام برنامه‌های هفته دفاع مقدس بر اساس ویژه برنامه اجلاسیه امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس برنامه ریزی شده است، ادامه داد: بیش از یک سال است که تمامی برنامه‌های فرهنگی در یگان‌های مستقر ارتش در فارس مبتنی بر اجلاسیه ۱۵ شهید استان فارس است.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس و کهگیلویه و بویراحمد گفت: برگزاری مراسم پیاده روی خانوادگی، تجلیل از کهنه سربازان و سربازان نمونه، برگزاری ۲۲ رشته مسابقه در میان نیروهای مسلح، دیدار و سرکشی از جانبازان اعصاب و روان بستری در بیمارستان جنت، اجرای گروه‌های رزم نواز در مدارس طی هفته دفاع مقدس بخش دیگری از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان فارس است.

رضایی تصریح کرد: برپایی نمایشگاه دستاوردهای نیروهای مسلح در اقصی نقاط شیراز، برگزاری اردوهای جهادی و ارائه خدمات بهداشتی به ساکنان مناطق محروم استان فارس نیز از دیگر برنامه‌های استان فارس است.