تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3782604
شناسه : 3782604
تاریخ :
لایروبی مسیل ابراهیم‌آباد در منطقه ۸ تهران اقتصاد ایران: همزمان با نزدیک شدن به فصل پاییز و آغاز بارش نزولات آسمانی مسیل ابراهیم‌آباد با استفاده از خودروهای مکانیزه سنگین لایروبی شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه تنهایی شهردار منطقه ۸ تهران گفت: در آستانه فرارسیدن نیمه دوم سال و آغاز بارش نزولات آسمانی، پاکسازی و لایروبی مسیل‌های موجود در منطقه در دستور کار معاونت خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه قرار گرفت.

شهردار منطقه ۸ با اشاره به وجود ۴ مسیل مهم در سطح منطقه افزود: وجود چهار مسیل باختر، باقری، کیا شمشکی و ابراهیم‌آباد در سطح منطقه و افزایش ورود آب‌های سطحی معابر به این مسیل‌ها در زمان بارش‌ها، حجم زیادی از روان‌آب‌ها را در این مسیل‌ها با خود خواهد داشت و در صورت عدم پاکسازی این مسیل‌ها انسداد شریان‌های اصلی را به دنبال دارد که در این راستا لایروبی و پاکسازی مسیل ابراهیم‌آباد به طول یک کیلومتر در حال انجام می‌باشد.

تنهایی پاکسازی و لایروبی مسیل ابراهیم‌آباد را با استفاده از یک دستگاه خودروی مکانیزه سنگین در این مسیل عنوان کرد و افزود: استفاده از یک خودروی مکانیزه برای جمع‌آوری فاضلاب‌ها و پاکسازی این محور در محدوده بزرگراه امام علی (ع)، تأثیر به‌سزایی در کاهش استفاده از نیروی انسانی و خطرات ناشی از حضور این نیروها در این مسیل‌های پر حجم دارد.

به گفته شهردار منطقه ۸ پاکسازی و جمع‌آوری فاضلاب‌ها و پسماندهای موجود در این مسیل اتمام یافته و عملیات خروج و انتقال این پسماندها از طریق بیل مکانیکی و کامیون‌ها در دستور کار معاونت خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه قرار دارد.