تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3782592
شناسه : 3782592
تاریخ :
همایش ملی شیمی کاربردی در سمنان آغاز به کار کرد اقتصاد ایران: سمنان- همایش ملی شیمی کاربردی امروز با حضور اساتید دانشگاه و دانشجویان در سمنان آغاز به کار کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، هفتمین همایش شیمی‌کاربردی ایران با حضور اساتید برجسته علم شیمی از نقاط مختلف کشور و علاقمندان و دانشجویان همزمان با پیش از ظهر سه شنبه در سالن اجتماعات دانشگاه سمنان آغاز به کار کرد.

دبیر علمی هفتمین همایش شیمی‌کاربردی ایران در حاشیه مراسم افتتاحیه و در جمع خبرنگاران از برگزاری این رویداد به میزبانی سمنان خبر داد و گفت: ظرفیت‌های خوب رشته شیمی در سمنان، سبب این میزبانی شده است.

فریده نبی زاده از حضور اساتید و دانشجویان و دانشگاهیان از نقاط مختلف کشور در این رویداد علمی خبر داد و ابراز کرد: این رویداد علمی ۱۶ محور دارد و در دو روز به میزبانی دانشگاه سمنان در نوبت صبح و عصر با ارائه سخنرانی‌ها و مقالات برگزار می‌شود.

وی از ارسال ۲۱۴ مقاله به دبیرخانه هفتمین همایش شیمی‌کاربردی ایران در سمنان خبر داد و گفت: ۱۷۸ مقاله برای این رویداد علمی برگزیده شد که جمعی از آنها به صورت سخنرانی و پوستر ارائه می‌شود.

دبیر علمی هفتمین همایش شیمی‌کاربردی ایران با بیان اینکه یکی از محورهای این رویداد کاربرد نانو فناوری در صنایع شیمیایی است، تاکید کرد: تصفیه آب و پساب‌های صنعتی، نفت، گاز و پتروشیمی، الکتروشیمی کاربردی و… در زمره دیگر محورهای این رویداد علمی است.