تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصاد سلامت
لینک : econews.ir/5x3782583
شناسه : 3782583
تاریخ :
نخستین آمبولانس آموزش همگانی کشور به بهره‌برداری رسید اقتصاد ایران: معاون آموزش سازمان اورژانس کشور، از بهره‌برداری نخستین آمبولانس آموزش همگانی در کشور خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن نوری ساری روز سه‌شنبه اظهار کرد: نخستین آمبولانس آموزش همگانی کشور با چهار عدد مولاژ تمرینی برای احیای قلبی-ریوی و انسداد راه هوایی بزرگسالان و کودکان، به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: این آمبولانس دارای کتابخانه‌ای با کتاب‌های آموزشی برای گروه‌های سنی مختلف از سه سال به بالا است و به لوازم تحریر و بازی‌های آموزشی با محوریت اورژانس مجهز شده است.

نوری ساری ادامه داد: تجهیزات پخش محتوای چندرسانه‌ای نیز برای ارائه مطالب آموزشی به شیوه‌های متنوع در این آمبولانس تعبیه شده است.

وی به دورنویسی و نقاشی‌های خلاقانه بر روی آمبولانس اشاره کرد و افزود: این اقدام در جهت جذاب‌سازی محیط آموزشی برای دانش‌آموزان و کودکان انجام شده است.

معاون آموزش سازمان اورژانس کشور تصریح کرد: این آمبولانس برنامه‌های آموزشی خود را به‌طور منظم در هر روز هفته برای گروه‌های مختلفی از جمله ادارات، مؤسسات، نیروهای امدادی و انتظامی و مدارس برگزار می‌کند و همچنین در مناطق کم‌برخوردار، تجمعات فرهنگی، مذهبی و خانوادگی حضور خواهد یافت.

وی گفت: در پایان هر دوره آموزشی، جوایز ویژه‌ای به نفرات برتر اهدا خواهد شد تا انگیزه و توجه بیشتری به مسائل اورژانس جلب شود.